Buna ziua. Ma numesc Andrei si azi sunt sclavul dumneavoastră.

Buna ziua. Ma numesc Andrei si azi sunt sclavul dumneavoastră

Andrei. Da. Sau daca nu țineți minte: Radu, Dragos sau băiatu’. Ori simplu: Ăla.
Pentru următoarele minute va stau la dispoziție pentru: jigniri, păreri semiculte si oculte, reproșuri, idei ascunse in abisul logicii si scoateri de ochi.
Promit sa urmez întocmai indicațiile dvs. legate de cum sa imi desfășor activitatea pentru a fi eficient, sa am grija cum vorbesc pentru a nu va leza in niciun fel intelectual sau karmic.


Imi iau obligația sa ma mișc cu o viteza de 5 task-uri pe minut in timp ce ma încurajați cu poezia motivațională:”Nu e normal sa aștept atat pe banii mei” si sa imi fac treaba in timp ce dvs tipati la copil:”Da-te jos de acolo, ca daca CAzi acolo te las”.


Va apreciez implicarea si susținerea si va asigur de întreaga considerație. Cel puțin pana plecați din fata mea.
Nu raspund pentru gândurile, grimasele sau cuvintele de bine de dupa.


Cu sinceritate, prostul cu care ștergeți pe jos azi, sclavul dvs, Andrei.

Sursa foto: Tumblr

Lasă un răspuns

