Scrisoarea unei mașini disperate către proprietarul ei

 

Dragul meu stăpân,

Se spune că: „Dacă tăceai, filosof rămâneai”, dar eu am chef să vorbesc. Sunt pusă pe scandal, fiindcă nu vreau să rămân un filosof murdar. M-am săturat, m-am săturat, m-am săturat!

Fiindcă te iubesc pe tine, îți accept prietenii, dar să fie puțin mai atenți. Vin de pe șantier cu pantofii de lucru, iar eu înghit praf de ciment, cărămidă, noroi, de toate. Petele de pe podeaua mea reprezintă neglijența ta. În zadar îți place fata aceea, dacă ar vedea ce este la tine în mașină, nu te-ar mai băga în seamă!

Cred că și seful te-ar concedia instant după ce s-ar murdări din mașina ta. Chiar vrei să ajungi de râsul lumii, când se găsesc covorașe auto la discreție? Flexibile, suficient de groase, din cauciuc sunt practice, fără să fie scumpe.

Ai avut bani să-ți iei mașină și nu ți-au mai rămas de covorașe auto? Nu cred asta.

În altă ordine de idei, nu mă ține cu mirosul acesta urât în interior! Pui de toate în portbagaj: ceapă, praz, roșii, murături și pește. Cine-i vinovat că s-au prelins 1001 de lichide, iar mirosul s-a impregnat în mine? Mă simt atât de murdară și de neîngrijită.

S-a inventat tăviță portbagaj! A se comanda, monta și folosi una rapid sub bagaje! După aceea ești liber să cari și paie cu mine, dacă asta vrei!

Am suflet și eu, dragul meu stăpân, și sunt geloasă când alte mașini strălucesc de curățenie, iar eu sunt plină de praf, pete, firimituri și toate gunoaiele din lume. Mai ai să lipești guma mestecată și scoasă din gură pe scaune…

Audi dacă aș fi, covorașe auto audi pentru mine, ai găsi. BMW dacă aș fi, covorașe auto bmw pentru mine ai găsi.

Mi-au spus mie mașinile pritenilor tăi că pentru ele, stăpânii lor au cumpărat două-trei seturi de pe PTC-auto.ro.

Eu sunt Passat, dragule, vw Passat m-ai vrut, vw Passat m-ai luat, ai grijă de mine acum!

Comandă-mi preșuri auto vw Passat să nu mă mai simt inferioară!

Știi, când se-ntâlnesc în lipsa ta la o bere, „prietenii” râd că ai o mașină atât de murdară. Ți se spune chiar „domnul Mașină Murdară”. Ce-ar fi ca data viitoare să-i întrebi de unde au comandat ei tăvile pentru portbagaje și covorașele auto?

Nu cred că pretențiile mele sunt exagerate. Dacă eu sunt curată tu, familia ta și oamenii pe care-i transporți cu mine vor fi curați și sănătoși.

Ca să te revanșezi față de mine, cumpără-mi și protecție praguri uși și portbagaj. Nici un covoraș auto mochetă nu mi-ar veni rău.

Dacă suni la 0720 57.58.17, vei fi îndrumat pas cu pas ce să comanzi pentru mine.

Să nu te zgârcești! Să nu spui că nu poți! Trebuie să poți! Știi, cei de la magazine, îți garantează că dacă nu-ți plac produsele, în cel mult 10 zile îți primești banii înapoi garantat, dar banii nu pot cumpăra sănătatea și reputația ta și curățenia mea.

Multe aș mai avea să-ți spun. Am vorbit cu tine ca de la mașină la om, dar am fost destul de clară ca să mă înțelegi. Așa cum eu îți îndeplinesc sute de dorințe, cumpără-mi curățenie și protecție garantată să pot semna viitoarea scrisoare așa:

Cu mândrie,

O mașină curată și mulțumită!

 

Lasă un răspuns

