Din jurnalul unui utilizator de Facebook

Azi m-am trezit devreme. Atat de devreme încât nici nu au apucat prietenii mei sa posteze poze cu cafele si pisici somnoroase. Ei! Asta e e. Voi da mai multe like-uri pozelor de ieri cu ziua de luni care e o zi nasoala si fara sens. Chiar e. Bad Monday! Bad!

Asa! Am terminat cu pozele de luni la timp. Au început pozele cu pisici si cești de cafea. Si pisici in cești de cafea. Astea merita doua like-uri odată, dar nu permite Facebook. ☹️

Ma simt Zen: sănătos psihic si fizic. O fi ca e marți? O fi de la rugăciunea la care am zis Amin aseară pe Facebook?! Sau ca am dat share pozei cu Arsenie Boca? In fine.

Uite un test interesant. Cică: „Afla pe ce vei cheltui banii daca vei câștiga la loto”. Chiar sunt curios.

Mda. Am facut testul. Era o gluma proasta. Adică rezultatul era o gluma proasta. Cica tre sa las Facebook-ul si sa merg la munca daca vreau sa câștig bani. Bai, ăștia au facut testul inainte de stirea cu dublarea salariilor. Nu merg nicăieri! Pana nu se dublează. A întrebat un băiat intr-un articol daca sunt de acord cu dublarea salariilor. Am zis da. Like&share, tot ce trebuie. Acum aștept. Au fost sute de mii de like-uri si share-uri. Asa ceva nu se trece cu vederea.

Am zis!

Lasă un răspuns

