Cum sa scapi de 7 kilograme in doua luni: sfaturi de urmat

Iarna  – prietena kilogramelor in plus

Mai avem o luna de iarna si va trebui sa trecem la garderoba de primavara. Lasam paltoanele anoste, puloverele si gecile groase deoparte si incepem sa purtam hainute mai subtiri si mai viu colorate. Vrem sa ne simtim bine in pielea noastra si sa intampinam pline de energie noul anotimp.

Fara sa vrem, din motive pe care nu le voi enumera acum, iarna a lasat urme asupra siluetei noastre. Doua, trei … cinci kilograme in plus, putin tesut adipos evident cand imbracati costumul de baie, un colacel pe ici pe colo. Incepeti sa va panicati si credeti ca nu mai puteti reveni la formele de dinainte de sarbatori.

Cum ne mobilizam sa venim de hac kilogramelor in plus?

In primul rand nu ati facut miscare. Este momentul sa va faceti un abonament la sala. Pilates, kangoo, bicicleta, free-styler, gimnastica, orice varianta este buna. Exercitiile va vor ajuta tranzitul intestinal, care poate deveni lenes din cauza sedentarismului. Ele vor imbunatati motilitatea intestinala si veti reusi astfel sa scapati de disconfortul abdominal. Miscarea, in special gimnastica in apa, are efect si asupra absorbtiei nutrientilor in sange, acestia fiind mai rapid purtati catre celule.

miscare

In plus, puteti ajuta deplasarea resturilor de bol alimentar prin tubul digestiv si cu masaj abdominal. Puteti sa faceti singure acest masaj respectand doua reguli simple: la cel putin o ora dupa ce ati mancat si cu miscari circulare.

Disconfortul abdominal este acea senzatie permanenta de balonare care duce la o alta senzatie, de cele mai multe ori eronata, ca v-ati ingrasat. Asa ajungem la un alt pas.

Alimentatia:  sare, bauturi carbogazoase, dulciuri, paine. Delete!

Aveti sau ati avut  45, 50, 60, 80 de kg sau mai mult. Nu slabim sa incapem in hainele de acum doi ani. E o greseala. Ne maturizam. Corpul trece prin modificari firesti fiecarei etape a vietii. Nu putem purta marimea 25 sau 26 toata viata. Vrem sa ne mentinem in forma, sa ne simtim usoare chiar si la 75 de kg. Totul porneste de la alimentatie, dar asta nu inseamna sa tinem regimuri drastice si sa ne infometam. Exista o regula simpla: nu faceti excese.

no-to-salt

Toate alimentele de pe piata contin sare. Doza maxima permisa pe zi este 4.2 g iar minimul este de 1.5 g. Stiti ce inseamna asta? De exemplu: cerealele de dimineata pot contine pana la 300 mg de sare, un sandwich pana la 900 de mg si un covrig 400 de mg. Orice mananci in plus, poate o supa, in care adaugi tu sare sau un piept de pui injectat de multe ori cu substante care contin sare, reprezinta un pas spre dezechilibre carora organismul nu este pregatit sa le faca fata.

Daca nu sunteti genul atent la etichete si nu verificati compozitia fiecarui aliment consumat, renuntati la a mai adauga sare alimentelor consumate. Sarea in exces imbolnveste rinichii iar unora le provoaca si reactii precum umflarea picioarelor, mainilor sau a fetei. Sa nu uitam ca rinichii sunt cei care au rolul de a filtra toxinele transportate de sange. Consumand putina sare si band suficienta apa, ii ajutati in indeplinirea misiunii lor.

Ajungem astfel la un alt subiect sensibil: bauturile dulci, carbogazoase. Le stiti voi. Se recomanda sa bem minim doi litri de lichide pe zi, insa singurul lichid care trebuie consumat in exces trebuie sa fie apa. Apa este cel mai bun mod de a ne hidrata si a face organismul sa arate bine si in interior dar si in exterior. Un corp care primeste apa suficienta inseamna un corp cu o piele sanatoasa, hidratata si plina de vitalitate. Hidratarea, alaturi de miscare si alimentatia sanatoasa reprezinta trio-ul magic impotriva aparitiei celulitei.

say-no

Un alt secret al functionarii optime a organismului il reprezinta orele la care si pana la care consumati alimente. Se spune ca pauzele lungi si dese reprezinta cheia marilor succese. Ei bine, in alimentatie urmati aceeasi regula. Mancati des, putin si fara sa va grabiti. Stim cu totii ca stilul de viata modern in care invinovatim timpul ca nu ne permite sa avem mai multa grija de noi, ne afecteaza pe toti, insa este mai bine sa stati in plus 10 minute la masa decat sa fiti nevoiti sa luati pastile pentru dureri de stomac sau balonare.

In plus, daca vreti sa slabiti, nu mancati dupa ora 18.00, mai ales fainoase si produse de origine animala. Incercati sa consumati salate de fructe (struguri, pepene sau kiwi), cu putina branza si miez de nuca. Sunt usoare si delicioase iar datorita miezului de nuca nu veti mai simti nevoia sa mancati si altceva. 

Folosind aceste reguli simple eu am reusit sa ajung de la aproape 60 de kg la 53 in doar doua luni. Am reusit fara sa tin diete complicate si sa cantaresc alimente ori sa ma abtin de la ceva. Ce trebuie sa stiti este ca odata obtinute rezultatele, nu trebuie sa reveniti la obiceiurile proaste amintite mai sus si mai ales, nu trebuie sa renuntati la miscare. 

Mai bine de 1 an am consumat aproape 2 l de Cola pe zi si nu m-am oprit decat atunci cand am observat efectele negative asupra aspectului pielii si mai ales al dintilor. De stomac, nu mai vorbesc. Se poate sa renuntati la orice obicei daunator, si mie imi place sa ma consider acum un exemplu pozitiv.

Succes! 🙂

kangoo-jumps

Anunțuri

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s