Cum am ajuns sa-mi iubesc parul

Dragele mele, subiectul este de maxima si stringenta importanta. Si poate da dureri de cap. La par ma refer. Si la sănătatea lui. Al meu a trecut prin multe si ma obișnuisem sa cred ca nu mai am ce sa-i fac. Am fost șatena, bruneta, ombre, sombre, balayage, blonda, saten deschis, bruneta si iar saten deschis, iar acum un saten auriu. Asta in ultimii doi ani. Pentru par e tragic. Aspectul ăla de par degradat nu trece cu una cu doua si scurtarea parului e o soluție pe care doar o coafeza de la frizeria Igiena o mai poate oferi in 2016.                  

Disperata după zeci de măști si șampoane reparatoare, hrănitoare sau pentru strălucire ori hidratare, am încercat tot ce mi-a permis bugetul. In ultima vreme însă am devenit si mai preocupata de acest lucru pentru ca am ajuns la concluzia ca un par frumos, sănătos si îngrijit este esențial pentru un aspect care nu mai are nevoie de prea multe accesorii. Odată ce parul tău arată impecabil, un machiaj natural nu poate decât sa te pună in evidentă asa cum esti tu: sofisticat de simpla in lumea asta din ce in ce mai plina de șabloane pentru buze, bust, nas si in general tot ce se poate opera, micșora sau augmenta.          

Asa am ajuns sa imi fac un tratament pentru reparare si strălucire de la Alfaparf Milano. La salon, evident. Au trecut 3 saptamâni. Parul arată sănătos la vârfuri, strălucește mai mult si eu il iubesc. Investiția nu a fost mare. Cu 200 lei tratamentul si 100 setul șampon si balsam de îngrijire am ajuns sa ma simt fericita ca mi-am recuperat parul sănătos de dinainte de schimbările despre care v-am povestit.                                                      

  Nu se vede atat de bine pe cât arată de fapt dar credeți-ma pe cuvânt ca DA, se poate si fără tuns, filat si alte artificii pe care nu le dorim decât ca ultima soluție.  Mergeți la un salon, aflați ce vi se poate oferi, ce produs vi se potrivește si urmați tratamentul întocmai. Produsele de genul asta nu se folosesc zilnic si nu in cantități mari pentru ca sunt foarte concentrate si pot face rău neutilizate conform indicațiilor.                                                      

Fiți frumoase.✌️ 

 

Lasă un răspuns

