Brazilia-n bucate

Doua cuvinte si las pozele sa vorbeasca. Am fost nevoita de foame sa mananc prima data in viata mea creveti. Desi mi-au fost puse in fata pana la momentul acela de zeci de ori kilograme de raci, creveti si alte creaturi de genul, iubitul meu fiind fan, am preferat sa nu. Sa nu le incerc. Inclusiv in avion. A venit insa si momentul in care ori mancam creveti ori mancam salata verde „decat” cu rosii si orez. Si asta chiar nu am putut sa o fac. Yak! Mi-am ridicat manecile, am inchis ochii si da-i si desfa creaturile crocante si aurii. Bune. „Mancabile”. Dupa gustul meu le-as fi preferat pe creaturi un pic mai sarate si cu mai mult usturoi – adica daca e sa-mi fie rau si sa-mi iasa usturoiul prin toti porii, sa fie cu de toate si in cantitati industriale.

Nu prea folosesc paine – si la ce gust au mare parte din produsele de panificatie din supermarket-uri – am inteles si de ce. Painea lor e putin cam oribila. In loc de paine iti pun pe masa un bol cu juma de kg de orez fara gust si aia e. De foame il mananci. Si nu ai nevoie de Pavel Bartos sa te convinga ca „iti place”. Il mananci oricum. Nici nu-ti dai seama cum si cat.

Si inca un lucru: desi sunt foarte sensibila nu am luat – sau nu si-o fi facut efectul inca – nici Zika si nici alta boala/ virus/ bacterie de pe acolo – desi nu sunt niste oameni care sa tina foarte mult la eticheta si la fete de mese apretate. In rest oameni super ok si primitori. Poftiti Brazilia-n bucate! 🙂

IMG_2089 IMG_2373 IMG_2367 IMG_2190 IMG_1292 DSC_0586 IMG_2092 IMG_2366 IMG_2087 IMG_2088 DSC_0459

Lasă un răspuns

