Despre instinctul de procreere

Este dovedit, de cercetatorii britanici probabil, sau cei din Africa de Sud, ca avem in gene instinctul de procreere. Eu se pare ca nu-l am. Concluzie de medic.stock-photo-basic-instinct-man-and-woman-61908502

– Inseamna ca nu sunt normala, zic. Si completez – din punct de vedere genetic.

– A, nu … Nu …

De unde s-o lua instinctul asta? Daca nu-l am e grav? Pot sa merg la farmacie sa cer?

– Buna ziua doamna. Dati-mi si mie niste instinct de procreere.

Farmacista plictisita sa-mi zica cu vocea aia de parca ar vorbi pe nas la casa la Kaufland:

– Pastile, pliculete sau gel?

– Intravenos, ceva, poate e mai rapid.

– N-avem. Urmatorul!

Daca nu e, nu e.

2 gânduri despre “Despre instinctul de procreere

Lasă un răspuns

