Obrigada Brasil

Prima chestie interesanta. Ei fac acordul pe gen cand spun „Multumesc”. Obrigada – spun femeile si Obrigado – barbatii.
A doua chestie, neinteresanta, e a 4-a zi aici si ma trezesc doar la ora 5. Adică ora 10 in tara. Adica e nasol. Dorm 4-5 ore pe noapte. D-aia am timp sa scriu doua trei impresii.
Next. Carnavalul. Nu am ajuns inca la Rio, dar e o diferență uriasa intre ce se da la tv si ce e in realitate. La tv, evident e foarte cosmetizat. Detalii in alt articol. Oamenii aici sunt fara nicio grija. Iti dau senzatia ca se duc la munca doar pentru ca trebuie sa faca cineva si lucrul ala. In rest, exista doar pentru fiesta, carnaval si plaja. Si nu e un lucru rau. E in cultura lor sa nu se streseze foarte mult. Nu am vazut nicio grimasa pe chipul nimanui desi am avut cateva momente cand ma asteptam. Sigur, dupa 4 zile nu observi mare lucru. Mai am destule de urmarit. Deocamdata las pozele sa povesteasca.
Prima poza este de azi dimineata si este facuta de prietena mea. Rasaritul de la etajul 28.

image

image

image

image

image

image

image

  • To be continued –

image

Lasă un răspuns

