Recomandari cosmetice VII

Cosmetice si niste reduceri de la Aldo :D. Inca nu mi-a trecut supararea pe mine pentru ca am ratat sa cumpar si un super plic (traducerea pentru barbati – un fel de poseta) dar … rezist.

Setul de la Clarins l-am gasit in Douglas, intr-un mall din Bucuresti. Afi, cred. Nu-mi mai amintesc. Au trecut ceva saptamani.

Setul in varianta mini a venit si cu un portfard destul de mare, numai bun pentru depozitarea cosmeticelor in vacanta. A costat in jur de 140 de lei – in conditiile in care fiecare produs are 30 ml: crema de fata, gel de curatare si lotiune energizanta.

Pentru ca a fost in varianta mini, deja l-am terminat. Nu a fost spectaculos. Nu mi-a priit in mod special.

Este usor, fresh – cred ca ar fi foarte potrivit unui ten fara probleme majore. Imi pare prea light pentru problemele pe care le poate provoca frigul in perioada asta a anului. Ten uscat, roseata, deshidratare.

Poate o sa-l incerc si la vara.

IMG_0402

Lasă un răspuns

