Eu cand vreau sa am, am

E la moda sa te lauzi si sa-ti imbraci intr-o lumina invaluita in aurore boreale batute in Swarovschi viata in general si anul 2015 in particular. Asa cum am facut si anul trecut si anul asta voi face un scurt rezumat al lucrurilor bune si al celor mai putin bune din anul asta care mi-a parut lung si totusi prea scurt privit in retrospectiva.

Am stat 1 minut sa-mi amintesc ce am facut anul trecut de revelion. Nu mi-am amintit. E perfect! Exact asta mi-am dorit la 12 noaptea pe 1 ian 2015. Sa am o memorie foarte foarte proasta. Aveam mintea plina de prea multe porcarii, rautati, momente jenante si povesti plicticoase ale unor oameni de care nu-mi pasa prea mult. Adica imi lua minute bune sa-mi amintesc cand am terminat liceul si imi aminteam instant cu cati tipi a fost cuplata nush ce prietena a unei prietene. WTH?

Pff. Deci. Remember. Amenda de circulatie a doua zi din an, o raceala severa – must have-ul meu de inceput de an, avansare la birou, cursuri, noi colaborari pentru blog, despartiri de prieteni dragi, concediu acasa la Printul Charles – in Transilvania, loc nou de munca, un concediu esuat la Balcik- din cauza mutarii la noul loc de munca, cursuri iar, vizite dese la stomatolog, timp foarte putin pentru noi. 

Pe si mai scurt: nimic remarcabil, nimic sa merite povestit in detaliu. Dar … 2016 se anunta spectaculos si abia ma abtin, din superstitie, sa nu povestesc cate ceva aici. 🙂

Concluzia anului este insa una clara: eu cand vreau sa am, am. Si punct. Nimic nu este imposibil, si, ca s-o dau in drame din filme cu papusi Barbie, trebuie sa crezi in tine si in ceea ce vrei sa obtii si rezultatul nu poate fi decat in favoarea ta.

La voi cum a fost 2015?

sursa foto Shutterstock

2 gânduri despre “Eu cand vreau sa am, am

  1. abiua de-mi mai amintesc putin de 2015…
    ce uituc sunt…
    dar stiu ca a fost benefic… si parca vad culorile tomanei… cu frunzele dansand in cadere libera…
    restul… caldura verii… si iarba uscata… nici nu mai prezinta importanta…
    si da… am iubit in anul trecut… putin mai putin decat in anul acesta… dar mai mult decat in 2014… asta insemna ca evoluez… sau…. cine stie… eu prefer sa raman la evolutie… (nu ca forma de inceput a fiintei umane… ci ca proces de integrare a mea in mine insumi…)

    Apreciază

Lasă un răspuns

