Recomandari cosmetice VI

Au trecut ceva saptamani de cand nu am mai scris despre ce am mai descoperit in materie de infrumusetare si ingrijire. Dar o sa recuperez azi. 🙂

IMG_0399

Sa incepem. De la stanga la dreapta.

  1. Corectorul / anticearcanul de la L’Oreal Affinitone. Il folosesc pentru acoperirea cearcanelor dar la fel de bine ajuta la estomparea micilor inperfectiuni. Tinand cont ca nu este foarte scump – aprox 30 de lei – este destul de eficient pentru un machiaj de zi. Il folosesc si pentru iluminarea zonei T si face minuni. Il recomand.
  2. Baza de machiaj de la Rimmel. Este fix 30 de lei si de banii astia face de toate: hidrateaza, ajuta la fixarea si pastrarea in conditii optime a machiajului cel putin 8h si lasa tenul impecabil dupa demachiere – fin, fresh, mult mai radios si sanatos. Am dat sute de lei pe creme hidratante si pentru luminozitate, creme care nu au ajutat nici macar pe jumatate cat baza aceasta de machiaj. De departe este cea mai buna alegere din ultima vreme. 
  3. Fondul de ten L’Oreal Lumi Magique. Daca e sa fac o comparatie l-as pune langa Bourjois – Healthy Mix, despre care v-am povestit intr-un articol anterior. Preturile sunt apropiate  – aprox 70 de lei. Nu are putere mare de acoperire, mi se pare o BB / CC cream mai densa si atat. Lasa tenului un aspect fresh, natural. Il recomand in zilele de vara.
  4. Fondul de ten Revlon Photo Ready – 80 de lei. Are ceva pulbere stralucitoare in el. Nu acopera mai deloc. Matifiaza tenul, il ilumineaza dar nu il recomand de sine statator. L-am luat cand eram aproape sa termin Dermablend de la Vichy si pentru ca nu m-a incantat l-am luat pe cel de la L’Oreal. Concluzia: o sa folosesc tot Dermablend. 😀
  5. Pudra Stay Matte de la L’Oreal. 20 de lei. Am luat-o pentru ca nu aveam pudra. Nu am avut niciodata pentru ca am incercat odata de la sora mea si mi s-a parut ca nu se potriveste tenului meu. Acum am si eu. O folosesc rareori, seara. Inlatura aspectul lucios al tenului si lasa tenului aspect mat – cum ii e si numele. Atat.
  6. Wake me up – rimel de la Rimmel – 35 de lei – este ok. Am genele lungi si aveam nevoie doar de un pic de  volum si intensitate. De banii astia face suficiente, insa nu ma da pe spate.
  7. Fard de ochi  Maybelline – Color 24 H Tatoo  – 35 de lei. Am ochii caprui si nuanta asta + tus negru ma ajuta la crearea imaginii „big brown eyes”. Este cremos si destul de rezistent. Il recomand cu folosirea in prealabil a unei baze de machiaj. 
Lasă un răspuns

