Razbunarea e dulce si nu ingrasa

Zilele astea m-am simtit ataaat de bine. Razbunarea chiar e dulce si nu ingrasa. Deci: trec peste 10-12 ori la birou, mancat pe repede inainte, dupa, program la stomatolog pana la 10 (noaptea) si rarele momente de relax.

Intr-o seara am reusit sa trec pe undeva sa vizitez pe cineva. Locul mai putin important. Acolo, agitatie. Cineva se agita ca rama pe scandura ca nu este bagat in seama, ca are o problema si nu e nimeni sa-i intinda covorul rosu. Alta rama facea spume ca … nu stiu … o luase si pe ea valul. Nu-i suport pe cei carora nu le pasa decat de problemele lor fara sa vada, caz concret, ca se inchisese locul de o ora jumate. Si tipa el la usa de imi venea sa-i dau una cu stingatorul de incendiu fix peste ochelari.

– Lasa ca stiu eu ca e inauntru.

– O fi, dar e inchis. Poate sta ca mai are de rezolvat ceva, ii zic. Nu sta nimeni de placere peste program. Nu vedeti ca s-a inchis de mai bine de o ora? Chiar trebuie sa tipati in halul asta?

Se opreste din tipat, se uita la mine. Tace. Intru. Il ignor. Abia m-am abtinut sa nu-l fac nesimtit. Pentru ca puteam! Dar m-am abtinut.

Cu prostii nu te pui oricum ar fi. Evident l-am injurat – in gand, dar am facut-o.

Chiar trebuie sa ne tratam unii pe altii ca animalele? Sunt zilnic socata de cat de mult se indobitoceste societatea asta.

Bai oameni buni, daca scrie programul pe usa 9-17, de ce va agitati la ora 18.00 pe la usi ca nu e nimeni? Sau ce cautati la usi  de farmacii, banci si magazine la ora 8 daca pe usa scrie 9 sau 10? De ce bombaniti ca niste primate ca proasta de la  farmacie sau fufa de la banca isi bea cafeaua in timp ce tu ai venit ca o bovina incornorata cu o ora inainte de deschidere! Pai bea! Pentru ca bea in timpul ei si pentru ca mai are si alta treaba in afara de pupatul tau in … talpi. Nu ne suntem datori cu timpul. Nu ne suntem datori cu bani. In ciuda mizeriilor scrise in cartile de marketing nu ne suntem datori cu nimic unii altora. Cred ca e prea multa democratie si nu stiu unde au invatat-o unii. 

Azi mi-e sila de natia asta. Ingrozitor de sila. Nu exista oameni frumosi cum tot se agita unii pe facebook sa demonstreze. Exista doar serpi veninosi loviti de rabie si cea mai dezgustatoare natie de pe fata pamantului. 

Merg sa imi aleg masca de maine. Un sfat: ganditi inainte sa vorbiti. E banal, dar … GANDITI!!!

FB_IMG_1449700491266

Lasă un răspuns

