Peace and love and alta tara

Azi am chef. Sa scriu. Si sa dau de pamant. Nu am facut blogul asta sa scriu doar zen si flower power. L-am facut sa scriu, asa cum am mai facut-o, despre prosti, prostie, imbecili si idioti care mimeaza munca si preocuparea, si asta, dragilor, pentru ca viata nu e doar despre ce parfumuri imi iau maine sau unde sunt reduceri peste doua zile. Bine, viata mea despre asta este, pentru ca stiu care-mi sunt prioritatile si da, stiu sa-mi fac viata atat de simpla, exact asa cum este ea de fapt, doar ca apar niste unii care-mi strica starea de zen.

Am inceput prost ziua. Durere de cap: horror. M-am miscat cu incetinitorul. Noroc ca ma gandisem de seara ce voi purta la birou. Alerg pe scari, pe tocuri, sa iau taxiul. Ajung jos. Am uitat sa chem sa taxiul. F ***!, imi zic. Inca 5 minute pierdute. Sun. Repet de 4 ori adresa pentru ca tuta care mi-a raspuns vorbea peste mine si nu intelegea. Dupa vreo 7 minute apare un taximetrist fugarit de vremuri, ceata si accize. Urc in taxi. Ii spun unde trebuie sa ajung si pe unde sa mearga. El face invers pentru ca”stie el un drum mai scurt”. Ii zic:”Nene nu-i Las Vegas. Nu ma intereseaza sa economisesc un leu jumate. Ia-o pe unde ti-am zis ca nu ti-am zis de nebuna si de Hagi Tudose. Tre’ sa mai trec pe undeva”. Intoarce alandala, mai sa ne ia in plin unul care probabil statea cu ochii in iPhone vrajind vreo botoxata interesata de el ca elefantul de atletism, il injur in gand si-i zic astuilalt sa fie naibii mai atent. Ma duce in ritm de hip hop prin toate gropile posibile, da prioritate tuturor trecatorilor, altor taxiuri. Ce mai! Eu si maica Teresa ce am mai mers cu oameni altruisti pana la sfanta treime si inapoi.

Opreste la prima destinatie  – dupa ce ii zic sa opreasca a doua oara – el uitase. Buf! Zdrang! Ii rupe oglinda unuia parcat ca boul juma de metru in strada. Asa i-a trebuit daca i-o fi dat carnetul femeia de serviciu. Cunoscand orasul si fauna impresionista de aici probabil era unu care isi lasa masina pe avarie cat coboara sa-i ia tampoane nevestesii de la farmacie si gaseste aglomerat si se enerveaza si tipa: „Haideti doamna, ce dureaza atat? La Italia in 5 minute ii schimba si pampersu’ lu’ puradelul meu si tampoanele lu’ nevasta-mea cat va chinuti dvs acolo. Asa-i in Romania”. Elegant.

In fine. Cobor vanata de nervi din masina, iar pana sa ajung in birou mai adaug cativa draci – stersesem cu minunatii mei pantaloni rabla de Logan a taximetristului kamikaze.

Acum urma sa spun ca la birou a fost super frumos/mai rau si am terminat ziua super happy/pe Xanax. Bai, nici clownii nu pleaca zambind ca tampitii de la circ dupa ce se schimonosesc in mii de feluri. Eu nici atat. Nu lucrez la circ. Cel putin nu scrie in contractul meu de munca.

Hai va pup. Pentru ca nu va cunosc si imi sunteti dragi. Cei mai dragi. Azi iubesc oamenii pe care nu-i cunosc. Si sunt multi. Peace and love and alta tara!

clown

2 gânduri despre “Peace and love and alta tara

Lasă un răspuns

