Despre ce imi mai parfumeaza viata

Dupa saptamani departe de patul meu de acasa si pernele pufoase am ajuns in sfarsit sa ma odihnesc pe ele. Au fost saptamani lungi, grele dar frumoase. Am cunoscut oameni noi, am invatat o gramada de lucruri noi, am uitat altele. Am dat uitarii oameni si am facut loc altora noi. Am revenit acasa plina de energie. Obosita dar pozitiva si radioasa. Si asta s-a vazut in tot ce mi s-a intamplat in ultimele zile. Am avut noroc sa pot rezerva prin telefon bilet undeva fara sa fie asta regula. Am vorbit frumos, prietenos cu cel de la capatul celalalt al firului si mi-a raspuns la fel. Mi s-a oferit locul la masa intr-un mall super aglomerat, locul intr-o gara plina de oameni iar la randu-mi  l-am oferit unei doamne mai in varsta. Am zambit oamenilor care au trecut pe langa mine si au zambit la randul lor.

Si pentru ca am fost zen am primit multe chestii frumoase pe care mi le-am dorit mult. Printre ele un ceas stil boyfriend’s si cel mai nou parfum de la Nina Ricci – L’Extase –  straight from Paris. Imi plac parfumurile dulci florale iar acesta este potrivit anotimpului rece pentru ca temperatura ii transforma mirosul in unul fresh adorabil. Pentru cunoscatoare, seamana un pic cu Opium de la YSL – ultima varianta, de care v-am mai povestit in primavara.

Apropo de parfumuri, am mai incercat in ultimele luni si Chopard – Wish  – mai vechi dar ok pentru seara, Christian Siriano  – Silhouette – pe care efectiv il iubesc si Dahlia Divin de la Givenchy – un parfum cuminte, usor si delicat pe care il recomand cu drag.

IMG_0395

 

 

Lasă un răspuns

