Despre mine, numai bine

Nu am mai scris de multa vreme. Azi vroiam sa scriu despre chestiile cumparate in ultima vreme. Cosmetice in mare parte. Si ceva review-uri. Am curaj sa spun ca nu am avut chef. Un prieten mi-a spus ca nu-l intereseaza foarte mult ce ceasuri mi-am luat si ce parfumuri sau pudre ori fonduri de ten si restul. Mi-a sugerat sa scriu despre mine.

Pffff. Cel mai greu. Ati crede ca sunt avida sa ma povestesc in fel si chip, sa ma analizez, sa imi exprim gandurile, frustrarile, mahnirile, fericirile sau linistea ori starile zilnice. Dar nu. Nu scriu cu orice pret. Iar daca pretul linistii mele virtuale este uitarea, mi-l asum.

Locul asta a luat nastere intr-o vreme cand mi-am dorit extrem de mult sa scriu. Cand scrisul ma facea sa ma simt bine. Acum insa am aflat ca nu am nevoie de CEVA sa ma faca sa ma simt bine si ca totul vine din interior. Pe undeva, cumva, blogul si-a implinit scopul.

Ce va mai fi, nu stiu. O vreme nu voi mai scrie, din motive diverse, insa promit sa revin imediat ce voi avea ceva frumos de povestit. 

Pe curand dragilor.

me

Lasă un răspuns

