21 de randuri de sinceritate sau despre cum rezistam de 8 ani

Am inceput cu stangul. Eu, cu mintea vraiste legat de ce mi se intampla la vremea aia. El …  nu stiu. Nu mi-a spus niciodata. Nici nu l-am intrebat. Probabil din cauza acelei parti din el, acelui mister invaluit intr-o discretie care nu prea m-a caracterizat pe mine niciodata, m-am simtit atrasa de el. Diferiti precum cerul si pamantul. Eu aeriana, el ancorat in realitate ca un om mare, asa cum ii spuneam tachinandu-l cand ma certa ca sunt cu capul in nori. El tacut si rezervat ca un peste, eu galagioasa si expansiva ca o pasare tinuta prea multa vreme in captivitate.

Aveam nevoie de libertate si am gasit-o langa el. Aveam nevoie de afectiune si m-am simtit adorata in fiecare zi de atunci. Cautam linistea, si am aflat-o langa el.

Nu a fost roz tot timpul. Nici nu va fi. Nici nu as vrea sa fie. Ar fi plictisitor. Probabil ca nici nu am mai fi ramas impreuna daca nu am fi trecut prin atat de multe. Au fost certuri, si tipete, si usi trantite si farfurii aruncate pe jos. Nu e greu de ghicit cine a fost actorul principal. La fel cum nu este greu de anticipat cine a linistit apele in vremuri tulburi. Nu am tinut cont de reguli, de cifre sau sabloane. Niciunul dintre noi nu stie cand este „ziua noastra” sau ziua cand mi-a dat primul inel. Nici nu ne pasa. Nici nu ne straduim sa ne amintim. Traim clipa, plecam in vacante neprogramate in amanunt, ne trezim fara ceas in week-end-uri si lenevim pana la pranz, venim acasa cu drag si facem lucrurile doar cum si daca avem chef.

Iubim momentele impreuna dar nu ne sufocam reciproc. Suntem impreuna dar singuri poate uneori. Suntem ciudati, suntem radical diferiti, nu ne obligam reciproc sa facem lucruri care nu ne plac doar de dragul celuilalt, de teama sa nu-l ranim. Spunem direct ce ne place, ce nu. Ce ne derajeaza sau cum ne dorim sa se intample lucruri. Suntem NOI impreuna dar fiecare poate exista la fel de bine separat. Rezistam fara celalalt cu zilele, dar nu suntem intregi pe dinauntru. Avem nevoie disperata unul de altul la fel cum avem nevoie de zile cand avem nevoie sa fim singuri. Sa ne regasim apoi, sa ni se faca dor, iar revederea sa fie mai intensa.

„TE  IUBESC” … nu este despre noi. Este despre rabdare si echilibru. Despre noi … numai de bine.

horoscop

Lasă un răspuns

