Intamplari despre tine IX

Exista viata dupa infinit? Exista zambet dupa milioane de secunde de dor? Depinde, ii raspundea el candva. Depinde cat de mult tine infinitul. Depinde de cum simtim noi lucrurile. Infinitul dureaza mai mult daca este despre tine, despre mine. Pfff, ce discutii stupide. NuNimic din ce este despre noi nu poate fi stupid.

Acum stau fata in fata, dupa infinit. Infinitul ei si al lui.

– Azi te-am vazut. In minte sau in realitate. Nu stiu. Dar te-am vazut mai clar ca niciodata. Mai vie ca oricand. Plina de culori si zambete ce imi erau candva destinate doar mie.

Azi te-am vazut si ti-am citit in ochi povesti in care nu ma mai regasesc. Am citit lacrimi pentru care te-ai ascuns in umbra sa le versi fara nicio soapta, fara niciun sunet. 

Azi am ascuns durerea si n-am lasat sa vezi altceva decat ganduri frumoase. Am acoperit amintirile cu o mare de cuvinte minunate. Am lasat doar trei afara, langa mine. Azi vreau sa-ti spun doar inca te iubesc. Atat. 

Se uita la el sec, cu inima la gat si tremurand toata, dar se aduna si il intreaba rece:

– Si asta ce ar vrea sa insemne?

-Nimic. Te iubesc. Si atat. De ce ar trebui sa insemne ceva?  …

Se uita la ea. E muta. Mintea fara ganduri. Obrajii plini de culoare. Ochii fara lacrimi. 

 – Va fi bine.

– Va fi bine, hm … Eu vreau doar sa fim noi. O spune aproape tipand la el dorind sa inteleaga ca e atat de simplu.

Nu o aude. E doar in mintea ei. O ia in brate. In continuare nemiscata, desi l-ar strange tare pana ar ramane amandoi fara aer. Desi o simpla imbratisare ar putea sa stearga de fiecare data mii de infinituri fara el, mii de lacrimi ascunse privirilor acuzatoare ale profanilor. Simte un sarut cald pe fruntea rece si goala de memorii din lipsa lui.

– Te iubesc. Te las. Trebuie sa plec urgent undeva. Ne vedem acasa.

Barbatii, isi zice in minte. Agonie si  … ragaz. Sa- i intelegem si sa-i iubim. De ce trebuie sa fie atat de greu?

Zambeste totusi cu ochii goi si mintea plecata in urma lui.  

 – Acasa … sopteste doar pentru ea dupa ce el deja se indepartase. 

Poate ca un barbat care inca simte lucruri, inca poate fi barbat. Barbatul ei.

Every-Love-Story-Is-Beautiful-But-Ours-Is-My-Favorite-

Lasă un răspuns

