E la moda Elefant.ro si mie imi place sa fiu in trend

Sunt clientul ideal. Bine, te foiesc de nu te vezi dar la sfarsit … platesc cu cardul si aici nu prea ma mai cenzurez. Sunt influentabila, imi lucesc ochii dupa pantofi, chestii colorate, cu cristale (discrete) si cu miros frumos.

Am vazut reclama pe Facebook. Am vazut reclama pe pagini personale, pe wall-urile vedetelor  ingropate in cutii cu comenzi diverse si insotita de poze sugestive. Eu pur si simplu imi doream un ceas. Iubesc ceasurile mari, stil boyfriend’s. Mi l-am comandat miercuri seara. L-am primit azi dimineata – vineri. L-am verificat inainte de a face plata curierului. A fost simplu, rapid si la indemana. Elefant.ro. Atat.

NO (P) – Just real fact

IMG_20151016_183852

Lasă un răspuns

