Intamplari despre tine VII

Mi-am dorit mereu sa te gasesc. De mult, de cand oamenii erau fluturi si cuvintele flori. De cand strazile pe care mergeam erau netede si pline de culoare iar noaptea umbrele fugeau din calea noastra. Din vremea povestilor spuse in jurul focului si a drumurilor lungi cu trasura trasa de cai falnici. A rochiilor fastuoase si a printilor care mergeau peste 7 mari si 7 tari sa lupte cu creaturi hidoase sa-si salveze printesa iubita. 

Mi-am dorit sa pleci de unde esti si sa te intalnesc intamplator pe strada, sa ne privim clipe in sir fara sa vorbim. Sa ne bata inimile cu putere si apoi sa ne luam de mana, sa ezitam, sa fim stangaci, sa radem de asta. Sa ne strangem in brate de parca am vrea sa ne lipim la loc. Sa plangem, sa zambim si iar sa plangem de fericire. Sa ratacim pe strazi si sa ajungem mereu in acelasi loc dupa mii de pasi. Sa ajungem nicaieri, unde e cel mai bine. 

Mi-am dorit sa te stiu fara sa te fi vazut vreodata. Sa stiu ce nume ai, sa stiu cum sa nu-ti spun pe nume. Sa-ti spun in mii de feluri nemaiauzite de nimeni. Sa iti vad ochii, aievea, in vis, si sa-i pun peste ai mei, sa vedem la fel si sa nu mai irosim buzele pe povesti ce ni se intampla. Sa-ti stiu parfumul, pielea fina si gandurile intr-un singur loc. Sa te pastrez in brate de seara pana in zori fara sa-ti las poate decat trupul sa paraseasca imbratisarea, iar sufletul sa-mi ramana pe perna. 

Mi-am dorit sa nu avem planuri, sa fie cum vrei noi si niciodata altfel. Sa ne trezim la pranz si sa adormim in zori. Sa fim normali separati si nebuni impreuna. Sa nu ne vada nimeni si noi sa vedem totul. Sa urcam mii de trepte sa ajungem acolo de unde ne vegheaza ingeri cu aripi albe ca zapada. Sa fim stapanii lumii noastre si sa avem puterea sa suportam povara unei vieti unul fara altul.

Dar … nu te-am gasit, desi te stiu. Nu ai plecat de unde esti si planurile… Planurile sunt alb si negru, sud si nord, iubire si ura, cald si rece, soare si luna, apa si foc. Te-am cautat desi nu am mers un centimetru catre tine. Te stiam fara sa te fi vazut decat aievea. Ne-am facut planuri separat iar ele s-au cautat nebune peste mari de regrete, munti de incrancenare si paduri de orgolii mocnind. Si au decis pentru noi. 

Iti scriu acum dorind sa nu te fi cunoscut vreodata. Iti scriu de bun ramas. 

Iti scriu azi pentru azi, maine si restul zilelor. Iti scriu pentru totdeauna.  Si pentru totdeauna nu-ti mai scriu.”

Pune data, o sterge. Prima minciuna. Prima iubire. Prima greseala. Primul semn al necunoscutului. Ganduri infranate de rasaritul soarelui. Isi sterge ochii de lacrimi. Una o lasa sa cada pe scrisoarea mototolita de zeci de ori. Cade pe „bun ramas””. Acum se vede sters, disipat in lacrima sarata si rece, de parca literele s-ar inneca intr-un ocean in plina furtuna, departe de mal. 

Strange iar scrisoarea, o tine pe frunte cateva clipe, mii de ganduri. O apropie de piept, sufletul ii iese din el. Randurile prind viata, scrisoarea e vie cu totul. Este EA. O saruta. O rupe si o arunca la cos.

Gata„, isi spune. 

Dreamcatcher

Lasă un răspuns

