I sent my heart to Ipojuca – Lumea vazuta prin ochii LUI <3

Ieri am spus la revedere prea multor oameni, m-am despartit de omul pe care il iubesc cel mai mult pe lumea asta cu gandul ca timpul va trece atat de repede incat nu vor apuca sa se usuce lacrimile.

 Luna asta a fost luna schimbarilor. A fost o luna plina, a deciziilor ferme si a noilor inceputuri. Am luat-o de la zero. Amandoi,  in locuri diferite.  Lumi diferite. Mii de km distanta. Imi doresc bine si curaj sa facem tot ce putem sa avem parte de experiente incitante si motivante. Mi-au dat lacrimile cand am facut lucruri pentru ultima data, cand mi-am lasat gol biroul, cand am inchis pentru ultima data o usa pe care o uram din suflet cand scartaia, dar care ultima data mi-a parut ca suna a cantec de leagan.

Nu am mai scris de multa vreme. Atat de multa incat am uitat ce gust au cuvintele. Am asteptat. Am asteptat sa simt ceva. Si simt. Altfel nu as fi putut sa scriu. As fi mintit.

Simt un milion de lucruri si fiecare in felul lui. Niciun sentiment nu ma domina, sunt toate amestecate, poate de aceea nu ma simt nicicum mai mult sau mai evident, desi simt o multimime de lucruri, ma incearca o gramada de senzatii. E adrenalina de care am nevoie de cand ma stiu. Aveam nevoie de ceva nou ca de aer.

Iar el … Pfff … Mi-am trimis jumatate din ganduri, din inima si din suflet la 13.000 de km departare.

I sent my heart to Ipojuca and I hope I’ll have it back soon ❤

IMG-20150919-WA0000

IMG-20150919-WA0001

IMG-20150919-WA0004

IMG-20150919-WA0006

IMG-20150919-WA0013

IMG-20150919-WA0014

Lasă un răspuns

