Recomandari cosmetice – V –

Luna asta am exagerat un pic cu produsele de ingrijire a tenului, dar cred ca tenul merita cea mai buna ingrijire. Un ten sanatos, frumos, nu necesita un machiaj incarcat de genul unui strat gros de fond de ten. Si cand vine vorba de ingrijirea tenului, orice crezi ca te poate ajuta sa-ti transforme tenul in unul radios, merita toti banii.

Sa vedem deci:

11880738_916310528434455_731043343_n

De la stanga la dreapta:

  1. Balsam de par Matrix Total Results Repair – se aplica pe parul ud, se lasa cateva minute. Apoi se clateste. Este indicat in tratamentul parului degradat, cu fire despicate. L-am folosit toata saptamana trecuta, zilnic. Lasa parul moale, usor de pieptanat. Inca nu a facut minuni, dar cu siguranta daca nu mi-as indrepta zilnic parul cu placa rezultatele ar fi mai evidente. Il gasiti pe mai multe site-uri – de genul aoro. ro –  si are preturi intre 25-40 lei. Sfat: nu aplicati pe scalp – ingrasa parul.
  2. Gel de curatare a tenului Collistar – pentru ten cu tendinte de ingrasare – mixt spre gras. Miroase foarte fresh, se simte placut pe piele si curata tenul atat de bine incat dupa ce il folosesc si aplic lotiunea tonica, dischetele raman curate, fara urme de fond de ten. Ajuta la cicatrizarea micilor imperfectiuni si lasa tenul relexat si fresh. Il gasiti la preturi cuprinse intre 50-65 de lei – varianta 150 ml.
  3. Lotiune tonica pentru ten mixt de la Jericho –  Este adorabila. Tenul ramane hidratat, curat, luminos si plin de vitalitate. Dupa aplicare nu mai sunt nevoita sa folosesc crema hidratanta, aplic direct fondul de ten. Nu simt sa ma usture fata, nici macar ochii. Este perfecta si face toti banii. Am gasit-o pe net. E intre 60-75 de lei – varianta de 180 ml.
  4. Sampon Collistar pentru par uscat, fara viata, proaspat vopsit  – Samponul este foarte concentrat. Pentru un par nu foarte bogat, ca al meu, o cantitate cat o boaba de strugure este suficienta. Face multa spuma si trebuie sa clatiti bine, bine pentru a nu ramane cu parul imbacsit. Pentru persoanele fara probleme de sanatate a parului poate tine loc si de balsam. Costa intre 40-50 de lei.
  5. Demachiant L’Oreal Sublime Glow  – Curata foarte bine tenul. Poate fi folosit cu succes si pentru demachierea ochilor. Intr-adevar lasa tenul cu o usoara stralucire de sanatate si echilibru. Nu-l inroseste si nu-l incarca. Il gasiti la preturi intre 25-30 de lei si este preferatul meu din categoria asta pentru ca intotdeauna am preferat demachiantele crema. Sunt mai eficiente, zic eu.

Daca vreti sa aflati mai multe detalii despre aceste minunate produse, nu ezitati sa ma intrebati.

Pe data viitoare!

2 gânduri despre “Recomandari cosmetice – V –

  1. Buna! imi poti spune daca samponul iti lasa volum la par? L-am gasit si eu pe aoro cu 34 lei si vreau sa il comand. Caut de mult un produs care sa imi protejeze parul dar sa imi lase si volum.

    Apreciază

    1. Buna Andreea. Este ok samponul. Nu da volum exagerat insa trebuie sa tii cont de un lucru cand il folosesti: clateste bine parul dupa utilizare. Nu folosi foarte mult pentru ca face spuma abundenta. Iti repara parul si rezultatele se vad cam dupa 2 saptamani. Daca mai ai intrebari te astept cu drag. 🙂

      Apreciază

Lasă un răspuns

