Nu-i patrunjelul – marar, nici telina – leustean

N-are rima dar logica este alta. Ma duc azi hotarata in piata. In piata ma simt ca acasa. Acasa la altcineva. Adica habar nu am de capul meu.

Ma protapesc in fata unei tarabe, ma uit la niste struguri si plina de inteligenta intreb:

  • Astia au boabe?

  • Aaaa … si gogoneaza niste ochi mari la mine, gen”fetita esti dusa”?!

Raspunde totusi calm, sacadat, ca unui batran amnezic:

  • Au. Au si seminte.

  • Asa! Seminte vroiam sa spun! Deci au … Aha. Vreau.

Cat imi numara el boabele de struguri, n-am stare. Ma apuca zelul de gospodina si intreb foarte patrunsa de ceea ce urma sa incropesc acasa:

  • Asta e leustean, intreb gandindu-ma totusi ca e telina dupa cum arata.

Vanzatorul raspunde aproape stupefiat de cunostintele mele vaste:

  • Nu domnisoara. Este patrunjel.

  • A. E bun si asta.

Si iau o legatura. Nu stiam exact ce o sa fac cu el dar l-am luat.

Ajunsa acasa mi-am facut ceva lejer, de seara. Nu am indraznit sa fac ceva complicat de mancare. Nu e cea mai buna zi a mea pentru experimente culinare. Abia as reusi sa deosebesc ingredientele.

Bonus, pentru ca sunt draguta un om din piata mi-a dat niste usturoi. Gratis. Nu am ce face cu el. Doar sa-l strang acolo, pentru la iarna. Mai am unul de saptamana trecuta. Mi l-a dat tot asa, de draguta ce eram pe tocuri. Era bine daca vindea si el altceva. Niste fructe exotice. 😀

bucatarie(2)

Lasă un răspuns

