Recomandari cosmetice IV

11805893_908135602585281_1620382375_n

O sa incep cu cel pe care mai am putin si-l termin. Bine, in paralel mai folosesc inca 2, pentru ca: exista unul de zi, unul de seara si unul pentru momentele cand vreau sa ma simt speciala. And the winner is: Gelul de dus Fleurs de Cerisier. Miroase in-cre-di-bil! Vara, aproape ca nu mai am nevoie de parfum, atat de puternic este mirosul. Usor, rafinat, un pic dulce amarui. Il ador! Il gasiti la L’Occitane – in mai multe variante si costa aprox 35-40 de lei.

Apropo de L’Occitane, inca un produs preferat este laptele de corp Fleur D’or & Acacia 30 ml. Hidrateaza pielea fara sa o lase incarcata si miroase super dragut. L-am gasit la promotie in Sensiblu, la jumatate de pret – 15 lei.

Mai departe: fondul de ten DermaBlend de la Vichy. Am asteptari mari pentru ca, desi mi se par odioase unele produse de la Vichy, am folosit 3 zile fondul asta de ten – nuanta 25 – Nude – si chiar este ok. A rezistat cel putin 10 ore – cat ma intereseaza pe mine. Sfat: cereti un tester sa-l folositi inainte macar de 2 ori pentru ca stiti ca am mai zis asta – fondurile de la Vichy se inchid dupa aplicare. Precum cele de la Max Factor. Are putere de acoperire si nu necesita, mai ales in cazul tenului cu tendinte de ingrasare, folosirea unei creme hidratante. Cel mult o baza machiaj sau o lotiune tonica.  Si evident o pudra dupa. Pret intre 80-100 lei, depinde de farmacie – pentru ca, da, se gaseste exclusiv in farmacii. A. Si pentru ca doamna de la farmacie a lasat o alta fiinta nehotarata in fata mea si fiinta a foit-o 15 minute, la sfarsit, in loc de scuze, mi-a dat un portfard Vichy. Concluzie: este bine sa ai rabdrae si sa nu faci scene. 🙂

Balsamul de la Syoss promite. Sa repare parul. Desi mare lucru pentru sanatatea parului nu sunt de parere ca poate face un balsam. Acesta lasa parul matasos si usor de pieptanat. Si cam atat. Dar suficient. Il gasiti in majoritatea supermarket-urilor la preturi de pana in 17-18 lei.

Blush-ul de la Revlon: il ador. Mi-l doream de multa vreme. Adica imi doream toate culorile din el prinse pe un singur produs. Este extrem de ok pentru perioada asta. Te ajuta sa faci umbre, sa dai luminozitate tenului  sau aspect de ten bronzat si rezista la fel de bine ca fondul de ten. L-am luat din Kendra si este fix  55 de lei.

Lasă un răspuns

