Jumatate eu, el – un intreg

– Iubire, cum ii spune magazinului ala de unde am vrut eu atunci sa-mi iau rochia aia?

– Koton.

– Multumesc. Pup. Inchid.

Deci. O propozitie de tuta: „ala”, „aia”, „atunci”. Nimic concret. Vorbeam cu fetele ceva si nu-mi aduceam aminte de niciun fel numele asta. Si le dadeam si indicii false. Mie mi se parea ca e ceva din doua cuvinte, unul din ele din doua litere. In fine. Clar eram pe langa rau de tot. Dar el a stiut! A stiut fara sa-i dau mai multe detalii. A raspuns de parca era un lucru de care-i pasa. Pe care il stia si daca era trezit in miezul noptii. Oamenii care iubesc stiu tot unul despre altul. Chiar si tampeniile de zi cu zi, de care eu mereu ma plang ca nu tine cont. Asta ar fi una. Si se pare ca ma insel si faptul ca un om nu striga in gura mare lucruri nu inseamna ca nu le simte sau nu le stie.

Oare ar trebui sa ma simt prost ca eu nu tin minte niciodata ce chips-uri ii plac sau ce vin / bomboane prefera si vanzatoarea de la chiosc imi zice, ” lasa ca stiu eu de care, nu-l mai suna”?!

Poate nu … Dragostea este despre multe. Mult mai multe. Nu dau definitii acum pentru ca nu le stiu pe toate cele „multe”. Dar stiu sigur despre ce este noi. Este despre lucruri pe care le stie el fara sa le stiu si eu si despre lucruri pe care le simt eu fara sa le simta si el. Fiecare iubeste in felul lui. Secretul sta in felul in care ne completam desi nu avem multe lucruri in comun.

Iubirea nu inseamna sa te prefaci ca iti place un lucru doar pentru ca celuilalt ii place. Iubirea nu e compromis, este secretul de face lucrurile sa mearga in ciuda diferentelor dintre voi. Iar secretul este … ca de fapt nu e un secret. 

Vad lumea prin ochii lui si el o descopera prin ai mei fara sa depindem unul de altul, fara sa fim slabi unul fara celalalt. Azi, dupa ani, nu am stiut niciodata cati, am senzatia ca acel cliseu plictisitor: te stiu de cand lumea este o realitate pe cat de banala pe atat de importanta pentru noi. Pentru ca lumea a inceput odata cu noi.

Azi este despre noi, despre planuri, despre curaj si noi inceputuri. Este despre cum te vad si cum ma vezi tu. Este despre cuvinte care nu au nevoie de sentimente si de sentimente care traiesc in lipsa cuvintelor. Azi este cand vrem noi sa fie. Azi este prefata pentru viitorul nostru intreg. Jumatate eu, el – un intreg.

me

 

Lasă un răspuns

