Scarface 1983

In primul rand articolul este un pretext sa povestesc ca am mancat cel mai bun salau pregatit de iubitul meu in timp ce vizionam filmul. ❤ . Glumesc. Doar la partea cu pretextul. Trecand peste dulcegalpacinoscarfaceariile mele, filmul este evident un must see.

Al Pacino joaca impecabil desi personajul interpretat in The Godfather – Michael Corleone –  a fost mult mai ofertant si mai complex decat cel din Scarface – Tony Montana, pe numele lui.

Filmul este o reeditare a filmului cu acelasi nume din 1932, de altfel fiind si dedicat scenaristilor peliculei originale. 

Antonio Montana este un refugiat cubanez care ajunge, calcand pe cadavre, un temut gangster care castiga milioane din traficul cu cocaina. Actiunea se desfasoara in anii ’80 in Miami, locul unde isi si gaseste sfarsitul in mod tragic. 

Nu e spoiler, toata lumea stie ca asta e sfarsitul previzibil pentru un gangster la vremea aceea. Ce este de urmarit este prestatia lui al Pacino. Pe alocuri am senzatia ca joaca singur in film, niciunul dintre ceilalti actori neavand o sclipire actoriceasca. Parerea mea.

2 gânduri despre “Scarface 1983

Lasă un răspuns

