Tu stii cat de important este mediul in care lucrezi pentru productivitatea ta? Afla aici!

„Inainte lucrurile erau mai simple, nu existau atatea cursuri despre orice tampenie, atatea situatii de rezolvat, atatia oameni cu probleme inchipuite. Veneam la munca, imi vedeam de activitatile din ziua aceea, plecam acasa. Si repetam.”  Parerea bunicii despre ce inseamna sa mergi la job. Draga de ea nu are idee in ce fel au ajuns sa evolueze industriile din spatele oricarei activitati din lumea asta.

Ambientul potrivit, mediul de lucru optim

Un business, oricat de mic, cu 3-4 angajati, aflat poate la inceput, trebuie sa inceapa cu dreptul. Oamenii pot lucra de oriunde, dar nu pot da randamentul maxim oricum.

Au nevoie de un spatiu potrivit desfasurarii activitatii si toate detaliile sunt importante. De la dimensiunea spatiului, iluminarea lui, modalitatile de aerisire, temperatura si pana la mobilier, culoarea sau forma lui.

Ce variante exista?

Tendintele actuale in domeniu se concentreaza pe ideea de open space. Multi angajatori insa si-au pus problema zgomotului.

Open space-ul este o varianta atractiva pentru multe multinationale dar si pentru companii medii si asta pentru ca au inteles cat de mult conteaza comunicarea, flexibilitatea si mobilitatea in cadrul mediului de lucru.

Studii de specialitate au scos la iveala insa ca productivitatea si concentrarea angajatilor care lucreaza intr-un open space in care nu s-au facut modificari care sa rezolve problema zgomotelor ce se propaga – un apel telefonic, o disputa intre colegi – deranjand toti angajatii, este mai scazuta decat cea in spatiile in care s-au folosit solutii integrate pentru remedierea acestei situatii neplacute.

Solutii pentru un mediu de lucru perfect

Problema zgomotului in open space-uri a fost rezolvata de specialisti astfel incat azi, solutiile de mobilier si fit-out implementate pentru angajatorii care aleg open space-ul functioneaza ca semibariere impotriva zgomotului de fond, in acelasi timp si ca elemente de design. Sunt folosite tavane la canapele din materiale fonoabsorbante ce permit antifonarea si ajuta la crearea unor spatii linistite, de intimitate, ideale pentru munca individuala.

Odata cu inlaturarea barierei spatiului sunt inlaturate si barierele de comunicare. Angajatii sunt incurajati sa colaboreze, sa dea frau liber creativitatii, devenind mai buni in ceea ce fac.

Un mediu de lucru placut, care inspira armonie si echilibru este unul productiv.

Angajatorii ar trebui sa fie incurajati sa faca inca de la inceputul activitatii companiei lor investitii intr-un astfel de spatiu, sub consilierea si ajutorul oferit de firme de specialitate.

Daca ati inteles importanta unui loc de munca unde angajatii vin si pleaca cu zambetul pe buze, intrati pe pagina celor de la cos.ro pentru a afla mai multe despre conceptul de open space si solutii de functionare optima.

Tot aici veti descoperi informatii despre solutii integrate de amenajare la cheie a spatiilor de birouri  si veti putea admira un portofoliu incantator de lucrari facute cu suflet si daruire.

Untitled

Anunțuri

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s