Laptop, tableta sau smartphone? Tu ce alegi?

Lumea tehnologiei a evoluat atat de mult incat uneori am senzatia ca nu stiu cum ar fi mai bine. Sa am un smartphone care sa tina loc de laptop sau o un laptop ultraperformant in loc de tableta?

Fiecare dintre aceste aparate are rolul si utilitatea proprie, si nu neg scopul lor initial. Este insa obositoare goana dupa multifunctional. Creaza confuzie in randul consumatorilor de tehnologie.

Tu ce preferi? Sa faci poze cu tableta sau sa vezi un film pe ea?

Eu nu prefer nici una nici alta. Pentru poze prefer un aparat foto iar pentru filme, evident, un laptop. Dintotdeauna am vazut tabletele ca pe niste accesorii mai evoluate pe care poti citi linistit o carte si pe care vezi la o rezolutie ceva mai mare decat pe telefon pozele prietenilor tai de pe Facebook.

In rest, sunt prea mici sa pot viziona pe ele filme fara sa ma doara ochii, si prea mari sa pot vorbi la ele.

Laptop o data, laptop de doua ori

Se poate sa fiu putin prea clasica pentru viteza cu care evolueaza lucrurile, insa sper sa pot gasi cel putin inca 50 de ani de acum inainte laptopuri pe piata. Ca au evoluat si ele extrem de mult, stiu. Deocamdata accesul populatiei de rand la modele ultraavansate ca design si functii nu prea exista, in special din cauza preturilor, insa exista suficiente produse de calitate la care au acces cei mai multi dintre noi.

Tu mai mergi in magazin sa-ti cumperi gadget-uri si electronice?

Intr-o vreme era mai comod sa facem asta. Produsele nu erau atat de multe. Caracteristicile erau simple si dupa doua trei intrebari puse consultantului iti dadeai seama daca ai descoperit sau nu produsul potrivit nevoilor tale.

Cu tot respectul pentru cei care fac asta in magazine si puncte de desfacere, dar in zilele noastre mi se pare groaznic sa il descosi pret de minute bune pe un biet om care trebuie sa invete sute de produse cu update-urile aferente. Ai informatia disponibila pe internet, poti face comparatii intre caracteristici, pret si mulaptop_apple_macbook_air_13_intel_core_i5_dual-core_13.3_led_md760ro-blte alte detalii legate de laptopul, telefonul sau tableta dorita.

Cele mai bune site-uri de profil

Locul meu preferat este stradait.ro. De aici mi-am luat laptopul actual si o tableta. Cadou. Eu nu sunt fan. Inca. Poate o sa-mi schimb parerea.

Intra si tu pe site-ul lor si vei descoperi cu siguranta un produs pe placul tau, mai ales ca permanent aduc produse noi si ofera discount-uri deloc de neglijat.

Lasă un răspuns

