Vrei sa ai un par ca in reclame? Afla secretul unui par cu personalitate!

Se spune ca este mai bine sa previi decat sa tratezi, si cu siguranta este o vorba care se aplica in toate domeniile. Voi ce spuneti? Cum este mai bine? Sa dai sute de lei lunar pentru tratarea unui par deteriorat, sa vezi ca nimic nu-si face efectul, sa ajungi sa te tunzi scurt pana inlaturi toate firele deteriorate sau sa folosesti aparate de calitate atunci cand iti usuci sau modelezi termic parul?

Un par tuns modelat termic cu aparate necorespunzatoare ramane „nevindecat”

Din experienta va spun, am fost exasperata de parul meu in asa hal incat m-am dus intr-un moment de disperare la salon si m-am tuns scurt. 30 de cm de par lung, crescut cu greu scurtat pana la nivelul maxilarului. Abia cand m-am vazut in oglinda radical schimbata am realizat greseala.

Parul nostru natural este rareori lipsit de vlaga si stralucire. In cele mai multe dintre cazuri, factorii externi sunt cei care influenteaza sanatatea parului. Expunerea la soare, spalarea lui cu apa foarte fierbinte, frecarea cu prosopul sau folosirea unui fohn nepotrivit pentru uscarea lui sunt primii pasi gresiti in ingrijirea podoabei capilare.

Urmatorii pasi ar fi vopsirea lui cu produse total neadecvate – vopsele din comert, neprofesionale – si folosirea unor instrumente de indreptat sau ondulat parul care nu sunt upgradate tehnologiilor actuale in materie de ingrijire capilara.

Ieftin si bun sau scump si perfect?

Nu intotdeauna ce este scump este si bun dar cand vine vorba de caracteristici imbunatatite ale produsului justificate de un pret dublu sau chiar triplu, niciun efort financiar nu este prea mare.

Ajungem sa dam lunar 400 – 500 lei pe produse pentru reparare, modelare sau infrumusetare a parului  si de multe ori stricam sanatatea parului in 10 minute de folosire a unei placi de par. Personal am testat: masca cu uleiuri de hranire a firului de par, spalare cu sampon special pentru par deteriorat, uscare fara stergere cu prosopul – doar tamponarea usoara a parului, aplicare ser pentru varfuri deteriorate, uscare naturala a parului. Rezultat: parul arata sanatos, firele straluceau de la radacina pana la varfuri. L-am pieptanat dupa uscarea totala, au cazut cateva fire de par, nimic neobisnuit. 

Doar ca am un par care nu sta nicicum si avea nevoie de ondulare sau indreptare cu placa. Rezultat:  par cu aspect de matura, ars si lipsit de stralucire care se rupea in mii de fire la fiecare pieptanare. Si asta pentru ca am folosit o placa de par veche de vreo 2 ani. In limbaj plastic: o placa antica si de demult. Imediat dupa ce m-am tuns am aruncat-o si mi-am facut urgent comanda de alta.

Luati atitudine!

Chiar daca nu era stricata, un obiect de genul asta care face atat de mult rau parului nu este de pastrat sau dat altcuiva care nu-si permite ceva mai bun. Nu! Nici pe departe!

Mi-am luat de pe site-ul prietenilor de la Philips o placa de par cu tratament cu ioni care m-a ajutat sa ajung sa am parul drept, stralucind de sanatate. 

Intrati si voi pe site-ul lor pentru a gasi produsul potrivit parului vostru si nu uitati ca un par frumos si ingrijit nu are nevoie decat de un zambet natural.

HP8320_00-A1P-global-001

Lasă un răspuns

