Intamplari despre tine (II)*

Te uiti la ea. Ii vezi ochii mari, plini de lacrimi seci si mintea transformata in ghem de ganduri si minciuni. Vezi cuvinte aruncate in gol, lovite brutal de peretii surzi. Cand iubeati cuvintele prindeau suflet si ochi si maini. Coborau din voi, se asezau intre buzele voastre si va mangaiau, plangeau cu voi, radeau cu voi. Acum ies hatre si palide. Se insira ca intr-o hora ravasita de o ploaie zdravana si parca incearca sa-si gaseasca  adapost, inapoi, in voi, sa astepte vremuri mai bune sa renasca.

– Te-am iubit, proasto … a scrasnit printre dinti de parca asta ar fi inasprit cuvintele si le-ar fi transformat in stana de piatra. Te-am iubit…

Ea se aseaza tremurand pe marginea canapelei. Ridica mana sa spuna ceva, buzele se rotunjesca a cuvinte. Dar tace. O secunda, o mie, o eternitate.

– Si eu te-am … Nu pot. Doar ca … Eu sunt tu. Si tu esti eu. Nu ne putem iubi. Suntem unul. Un  Narcis in oglinda lacului. Tu te reflecti in mine si eu in tine pana la ultima celula. Ar fi mai rau decat un incest. Ar fi ilogic.

silence

  • Povestile „Intamplari despre tine” fac parte dintr-un proiect despre care veti afla mai multe in curand.  🙂
Lasă un răspuns

