Cumpara usor si castiga timp! Afla cum si de unde!

Vrei sa renovezi si nu ai timp sa umbli prin zeci de magazine? Vrei sa stii toate variantele existente dar vrei sa le vezi repede si sa folosesti informatiile in mod eficient? Raspunsul il stii deja: shopping online, insa ce nu stii este locul in care povara cautarii unor obiecte mai putin iubite ca pantofii devine o experienta de un firesc incredibil.

Ajutor, vreau sa renovez!

Felicitari! Ti-ai facut un plan, impreuna cu zugravul si ti-a dat o lista lunga cu multe chestii despre care auzi prima data in viata ta. Ce faci? Te duci in magazin si cauti. Tu! Femeie independenta si descurcareata. Tu, barbatul bun la toate. Si ajungi acolo, stai vreo 1-2 ore, umbli innebunit de la un raion la altul, stai la casa minute bune, esti verificat si rasverificat si ajungi acasa cu dorinta sa fii chiriasul unui cort.

Nu suna deloc bine, nu? Atunci de ce ai face asta? De ce sa nu stai in fata laptopului sau pe telefon si sa nu alegi online tot ce iti trebuie? Pe langa faptul ca poti compara preturi, produse si poti vizualiza zeci sau chiar sute de variante, ai posibilitatea sa le analizezi in liniste si poti invata o gramada de lucruri noi.

Cum sa faci eficient cumparaturi online?

Ai gasit site-ul perfect cu produse perfecte? Daca da, urmeaza pasii firesti. Fa-ti cont si incepe sa te acomodezi cu lumea nou creata. 

Stiai ca poti beneficia de o multime de facilitati daca faci shopping online si ai si cont? De la transport gratuit pana la mail-uri in care esti anuntat cand devin disponibile produsele dorite, existenta unui cont aduce cu sine avantaje incantatoare.

Studiu de caz: Un site unde am gasit TOT ce imi trebuie pentru casa mea.

De cand se tot renoveaza la ai mei si la socri, aproape ca am invatat pe de rost tipuri de parchet, grosimi, accesorii necesare, adezivi, tevi, coturi & co. Pentru ca nu m-am implicat in procesul efectiv de amenajare – nici nu aveam cum – am fost desemnata sa ma ocup cu cautarea si comandarea necesarului intocmit de ei si zugravi. 

A fost simplu. Desi habar nu am cum se folosesc produsele respective, am fost convinsa cand le-am achizitionat ca fac alegerea potrivita. Eram familiarizata cu ele de cand am renovat eu asa ca am dat click in meniul „Favorites” si am intrat in contul meu. Comenzi salvate, produse favorite, un consultant la dispozitia mea: toate le-am regasit acolo.

Am urmat cu sfintenie indicatiile din lista, am gasit produsele necesare, ba chiar mi-am permis sa aleg alternative mai putin costisitoare sau mai de actualitate, fara sa ma tem ca nu ar fi potrivite cerintelor zugravului. Am ales sa platesc cu cardul iar in 2 zile am primit comanda fara sa platesc transportul.

Intra aici sa te convingi ca si tu poti deveni mesterul propriei locuinte.

Untitled

Lasă un răspuns

