Despre doamne, cu P mare

P mare de la proasta. Sa ne intelegem.

Sambata, zi de umblat prin magazine. Intru in supermarket dupa ce ocolesc cuiburi de gospodine care analizeaza minute bune „unde e mai ieftin kilu de morcovi”. Trec de o doamna galagioasa care se jura pe toate neamurile vii, viitoare si trecute in nefiinta ca uitase cu o zi in urma o punga cu detergent in magazin. „Bon ai?”. „N-am manca-ti-as”. „Si eu ce vrei sa-ti fac?” o intreaba de la casa. Chiar asa! N-ai bon nu existi. A tipat vreo 10 minute si a plecat amenintand ca face plangere. Oare o sa stie sa o scrie? Oricum, daca e sa am o parere cred ca nu a uitat nimic, dar ii acord totusi prezumtia de nevinovatie.

Scotocind prin rafturi aud alta.”Auzi, raspunde-mi cand te intreb ceva! Nu ti-e rusine?!”. Nu-mi place sa asist la scene de genul dar inevitabil am auzit-o pe creatura enervant de nervoasa cum se plangea ca a pus o intrebare (dupa mine –  o intrebare de proasta, dar fie, avea dreptul sa se informeze) si nu i-a raspuns nimeni, eventual din genunchi sau cel putin in pozitie de drepti” Da doamna”. Nu am vazut asemenea fiinta isterica in viata mea.

Imi aduce aminte de bancul ala in care i se cere unui tip sa isi ceara scuze unei femei pentru ca a facut-o proasta si asta zice: Doamna imi cer scuze ca sunteti proasta.index

Bai, daca nu-ti vine barbatul acasa pana dimineata, daca nu ti-a trecut progenitura BACul, daca ti-a aruncat fii-tu mancarea in chiuveta sau si-a luat colega-ta o rochie in care tu ai fi incaput acum 10 ani, controleaza-te! Nimeni nu trebuie sa te suporte.

Cred ca au prea multe drepturi consumatorii si li s-a urcat la cap. Una-doua fac plangere sau sterg pe jos cu o fiinta care cu siguranta nu a avut ca ideal in viata sa aseze perii de wc si lumanari in rafturile de la Billa. Hello! Nu sunt sclavi oamenii astia.

Acum imi explic coada matinala zilnica din fata cabinetului de psihiatrie de pe strada mea.

Lasă un răspuns

