Noutati cosmetice (3)

Am descoperit  zilele astea cel mai bun rimel ever. Da efect de gene false dar atat de naturale incat efectiv m-am indragostit de ochii mei admirandu-i precum Narcis in oglinda.

Le face negre, lungi si dese si nu le lipeste. Ce sa vreau mai mult? Este perfect. Este de la Flormar, o firma care nu-mi spunea prea multe pana mai ieri. Am folosit si un fond de ten de la ei si este chiar ok. Rimelul se numeste  x10 lenghtening sculpting mascara si costa in jur de 30 de lei.

O alta descoperire recenta este un ruj de la Sephora care luceste precum un gloss la aplicare, insa in cateva secunde se transforma intr-un ruj mat superb. Personal, nu ma avantajeaza sa folosesc gloss colorat sau rujuri care lucesc fie si foarte putin, asa ca rujul asta a venit ca ceva wow. Il iubesc! Se numeste Sephora Cream Lip Stain, este vreo 60 de lei si merita toti banii. Nu se ia pe pahare, sau dinti (asta se intampla la rujurile, ma scuzati, mai ieftine) si rezista toata ziua, chiar daca manaci sau bei ceva. Cel din poza este numarul 1 si nuanta este absolut provocatoare.

Lasă un răspuns

