Autoportret: Fetele bune nu ajung in rai. Ajung la gunoi. Iar cele rele chiar ajung unde vor ele.

Azi sunt scarbita. Sau disgusted – ca s-o ardem fuckbookcian. Pentru ca „oameni minunati” imagessi pentru ca „te pup” si pentru ca „tin la tine” si pentru ca „mi-e dor de tine” si „draga mea” etc.

Bai, eu nu cunosc oameni minunati. Cunosc oameni si viermi. Mai mult viermi decat oameni, dar ce sa fac daca traiesc intr-un mar stricat? Pot fi ironica, cinica, sarcastica si acida pana la a-l face pe nefericitul care mi-a picat greu la stomac sa planga de umilinta sau sa innebuneasca de nervi. Si ma mandresc cu asta. Este cea mai mare calitate a mea. Este plictisitor sa ti se faca complimente.

Esti frumoasa. Da. Stiu. Si desteapta. Stiu si asta. Altceva? Pai …. 

Ce pai? Atat? Oamenii nu au deloc inspiratie. Si stiti de ce? Banalitatea nu inspira. Sunt multe femei destepte si multe altele frumoase. Si ce?

Ce conteaza cu adevarat este personalitatea. Draga, daca l-ai agatat pe fraier in sfarsit si ai chef dupa 3 zile sa-i spui: bai boule, esti nesimtit, spune-i. Nu-l lua cu tre sa avem o discutie, nu-l peria, nu-l menaja. Barbatii spun ca vor femei cuminti si ascultatoare dar asta nu inseamna nimic altceva decat ca sunt in cautarea unei sclave oarbe si mute care sa le toarne 2-3 plozi care sa le poarta numele, pentru ca asa trebuie si asa i-a invatat mami dupa fusta careia stau ca niste catelusi dresati.

Credeti-ma, relatiile care rezista sunt cele tip zoo balamuc. Adica cele in care femeile sunt vipere iar barbatii papagali. Si eu vorbesc cu voi, nu cu ei. Eu nu va sfatuiesc sa fiti blande, supuse si mieroase. Fiti rele, cu personalitate si toane. Fetele bune nu ajung in rai. Ajung la gunoi. Iar cele rele chiar ajung unde vor ele. So think about it.

*

Lasă un răspuns

