Vrei curatenie la superlativ? Apeleaza la profesionisti!

Ideea cu firma de curatenie mi-a venit dupa ce am vazut in actiune o echipa de oameni care au facut minuni la birou dupa ce am renovat. In paralel, renovam si acasa, dar intr-un spatiu considerabil mai mic, si, dupa cum am observat mai predispus greselilor. Var cazut pe parchet, intarit, mobila pe care nu ajung sa sterg praful, geamuri balcon pe care numai un acrobat ar putea reusi sa le stearga.

Cei care s-au ocupat de ordinea in birou au fost foarte eficienti, aproape ca nu i-am simtit facandu-si treaba iar rezultatul a fost unul pe masura. Produsele de calitate si atentia acordata fiecarui spatiu si colt de mobilier au facut diferenta. Asa am devenit fan al acestui serviciu si am insistat ca de curatenia post renovare sa apelam la aceasta metoda.

4 motive sa apelezi la o firma de curatenie la domiciliu

1. Rapiditate

Stii ce senzatie ai cand renovezi. Nu mai suporti praful, recipientele cu var imprastiate prin toata casa, tocurile de usa stropite de diverse materiale, geamurile care se incapataneaza sa luceasca fara urme ca in reclama. Dupa ce vezi o luna toate astea, nu-ti doresti sa se termine mai repede?

2. Eficienta

Nu-i asa ca vrei sa arate totul perfect? Ai dat salariul de pe 2-3 luni zugravului si ai vrea sa ai satisfactia unei munci incheiate cu succes. Sa fim seriosi, dupa 8-10 ore de munca, ai senzatia ca mai faci fata sa freci podele si tocuri de usa si sa te catari pe geamuri sa le stergi oglinda, cum zice bunica? Plus ca daca totusi te-ai incumeta ti-ar lua o gramada de timp.

3. Produse de calitate

Cif, Domestos, Fairy sau Mr. Proper. Nume pe care le asimilam cu ideea de curatenie generala. Ei bine dragilor, oamenii astia nu folosesc produse comerciale. Poate din motivul asta praful nu se asterne pe suprafete la 2 ore dupa ce au terminat curatenia si nici nu gasesti pe podele nesuferitii iepurasi de praf. Au produse speciale pe care, cu bunavointa unuia dintre angajati le-am incercat si eu. Recipiente cu etichete simple, neatractive dar care contineau substante ce m-au facut sa raman surprinsa de rezultatele wow.

4. Pret extrem de accesibil

Multi se feresc sa apeleze la o firma de specialitate pentru ca se gandesc la costuri. Este cea mai irelevanta obiectie. Eu am intrebat de curiozitate cat m-ar costa curatenia generala dupa renovare la 2 camere si era in jur de 400 de lei. Am facut calcule si am tras concluzia ca asta insemna pentru mine un parfum si o constructie cu gel pentru unghii. Am inchis ochii, am tras aer in piept si am zis, nu conteaza, prefer sa ma dau cu lac luna asta pe unghii decat sa sterg fie si un cm de geam de varul si cimentul intarite.

Ai curajul sa tii la timpul tau liber!

Vrei sa afli mai multe despre preturile practicate pentru astfel de servicii? Aici vei afla tot ce te intereseaza sa stii. Site-ul celor de la Vertex Cleaning este foarte bine organizat si cu informatii si costuri afisate transparent.

Sfat: Stiu ca banii sunt principalul motiv pentru care nu va ganditi la aceasta varianta, altfel cine ar fi atat de incapatanat sa depuna o munca de Sisif?

Atunci cand va faceti bugetul necesar renovarii puneti ceva deoparte si pentru curatenie. O sa vedeti ca datul cu aspiratorul = 1 ora, stersul geamurilor = 2 ore, aranjat mobila = toata ziua. Timpul si nervii tai = nepretuiti. Pentru toate celelate exista EI.

vertex

Lasă un răspuns

