Marea iubire a tuturor femeilor: pantofii. Fii mereu indragostita!

Marea iubire a tuturor femeilor. Ne inspira, ne da curaj, ne face sa ne simtim puternice si imbatabile, ne inalta. Si pentru ca despre pantof vorbesc si „pantoful este marea iubire a unei femei” suna … ciudat, femeile au ales sa aibe mai multi. Pantofi. Pantofii, marea noastra iubire. Altceva, nu? Suna a bestseller deja.

Cat de multi sunt prea multi?

Va intreb asta pentru ca mereu sunt si eu intrebata: „De ce iti mai iei? Nu ai deja un milion de perechi?!”

Raspuns: nu avem un milion de perechi. Am vrea noi 🙂 Si faptul ca am pastrat frumos 3-4 perechi de pantofi cumparati acum 4-5 ani este irelevant. Hainele se demodeaza de la un sezon la altul. La fel este si cu pantofii. Chiar daca investim mult in ei la un moment dat nu inseamna ca putem merge cu ei si la evenimente si la birou si la o plimbare in parc ani la rand. Barbatii ar trebui sa stie asta si sa ne sustina.

sandale-otter

Revenind. Pantofii nu sunt niciodata suficienti. Sigur te-ai imbracat cel putin o data (pe zi) cu ceva si ti-ai spus ca poate era bine daca incaltamintea pe care ai considerat-o ca s-ar potrivi cel mai bine tinutei ar fi fost altfel. Macar putin. Putin mai inalta, putin mai gri, putin mai putin lacuita. Putin mai altfel. Pe scurt: vrei altele. Alte sandale, alti pantofi, alti tenisi. Si vrei design frumos, vrei calitate. Odata ce devii fascinata de ei, nu te mai multumesti cu orice. Nicio femeie nu ar trebui sa o faca.

De unde luam lucruri frumoase si de calitate

Calitatea incaltamintei este esentiala. Mai ales vara. Ai nevoie de pantofi si sandale din piele, pentru ca stii ca orice alt material ar duce la probleme ale picioarelor. De fapt trebuie sa ai grija ce incaltaminte porti tot timpul pentru ca repercusiunile sunt jenante. Incaltamintea nepotrivita provoaca rani sau chiar deformarea degetelor, o problema grava atat din puct de vedere estetic, dar mai ales medical.

Aici am o mentiune si o rugaminte: Dragele mele, nu va mai chinuiti picioarele! Da, tocurile sunt super. Da, fac piciorul frumos. Dar, da, iti poti distruge picioarele cocotata abuziv pe ele. Eu intotdeauna am in masina, cand merg la un eveniment niste balerini/sandalute fara toc in care sa imi refugiez picioarele dupa orele de stat pe tocuri de 12.

Apropo de sandalute, nu uitati ca suntem in sezonul lor si ca ele sunt prietenele cele mai bune ale rochitelor.

Va invit pe otter.ro, site-ul care mi-a inspirat gandurile de azi, sa pasiti intr-o lume a culorii si a calitatii duse la superlativ. Aici am descoperit sandalute si pantofi la vederea carora am tras concluzii ferme: pe voi o sa va port in vacanta, cu voi o sa merg la shopping iar pentru voi am pregatit o priveliste superba pe malul lacului, la nunta unor prieteni dragi. M-au ascultat si acum abia asteapta sa ma intalneasca. Iar eu o sa le primesc cu drag. 🙂

2 gânduri despre “Marea iubire a tuturor femeilor: pantofii. Fii mereu indragostita!

Lasă un răspuns

