The Hunger Games: Catching Fire 2013

Partea a doua a francizei a primit o nominalizare la Globul de Aur desi unii au spus ca ar fi partea I cu alte personaje in arena, exceptandu-i pe Peeta si Katniss. Eu cred ca a fost original, nu a repetat faze din prima parte, au fost alte teste, alte pericole carora le-a facut fata personajul interpretat de Jennifer Lawrence.

The Hunger Games: Catching Fire – aka Jocurile foamei – Sfidarea, este o continuare pusa pe seama revoltei pe care incepe sa o provoace atitudinea castigatorilor Jocurilor din prima parte. Are scene in care stai cu sufletul la gura, mai putine insa ca in partea intai a trilogiei, insa episodul pare mai incarcat de continut si poveste.

Lasand deoparte actiunea si firul narativ, ca de obicei ceva mi-a captat atentia mai mult decat orice prestatie actoriceasca. Rochia pe care o poarta Katniss la ceremonia destinata inceperii Jocurilor. Este superba. Si este creatia unui designer indonezian: Tex Saverio. Acelasi designer a creat rochii spectaculoase si pentru tipa mega colorata si fardata din film  – interpretata de Elizabeth Banks dar si pentru Kim Kardashian  sau Lady Gaga. (Asta am aflat in timpul filmului pentru ca muream de nerabdare sa stiu cui ii apartine creatia.) Parerea mea este ca mai reusita este varianta de pe manechin, desi in film ii sta parca mai bine lui Jennifer L. decat in poza asta, insa chiar nu am gasit o captura mai reusita.

Originalul vs film

tex

fire320131122212209

2 gânduri despre “The Hunger Games: Catching Fire 2013

    1. Este bine ca ai vazut-o inainte pentru ca eu după ce am vazut-o mi-am injumatatit interesul pentru film :D. In film arata mult mai bine. Numai spun de machiaj. Este superb si el. Mai ales cel al ochilor.O sa vezi. 🙂

      Apreciază

Lasă un răspuns

