Despre prietenie si vieti perfecte

Imi place sa arunc chestii. Haine, pantofi, oameni. Azi am facut curatenie pe toate planurile. Am strans un sac de haine pe care le tot aruncam de colo colo. Haine cu care nu am mai umblat de ani, haine care nu mi se mai potrivesc si poate altcuiva ii vor veni mai bine. M-am indurat chiar sa arunc si 6 perechi de sandale, 2 de balerini si 2 perechi de pantofi +1 de tenisi.

Nu suport obiectele care au defecte. Oricat ar fi de mici. Daca sunt zgariate sau mi se pare ca numai au stralucirea de alta data ma fac sa ma simt defecta cu totul. Mi-a fost foarte greu sa o fac dar le-am strans pe toate si le-am lasat in fata usii pana voi iesi sa le duc la ghena, sa nu mai am curajul sa le iau de acolo de teama sa nu ma vada vreun vecin si sa spuna ca sunt nebuna.

Sa arunci haine e ca o terapie. Scapi de amintiri si faci loc unora noi. Bine, am facut asta si pentru a fi mai motivata sa-mi cumpar mai multe haine saptamana viitoare cand voi avea sedinta de shopping mult asteptata. 😀

Asa este si cu oamenii. Nimeni nu merita a doua sansa si daca ati dat cuiva a doua sansa dupa o minciuna, oricat de mica, reveniti asupra deciziei. O sa va simtiti mai bine dupa ce veti inlatura omul ala din viata voastra. Eu mi-am tot cernut cunostintele pana am scapat de tot ce nu era necesar in viata mea. Si stiti care este senzatia? Libertatea – cel mai frumos sentiment.

Nu aveti de ce sa suportati prezenta oamenilor falsi, mincinosi sau oportunisti. Va incarca cu energie negativa si va ingradesc libertatea unei vieti deschise fericirii. De ce as pastra o prietena / prieten care nu stie sa pastreze un secret sau care nu stie care sunt limitele bunului simt intr-o prietenie? Prietenii adevarati sunt cei care atunci cand le spui: „A inceput sa ploua. Sa nu mai spui nimanui”, nu recunosc nici macar in fata Curtii Martiale ca au vazut in viata lor un cer noros sau o picatura de ploaie.

prieteniPuteti avea o viata perfecta renuntand la ce va strica echilibrul? Eu spun ca da. Pentru ca perfectiunea este subiectiva si corigibila. Daca voua va pare ceva perfect este suficient. Nu conteaza daca ceilalti sunt in unanimitate impotriva parerii voastre.

Lasă un răspuns

