Aripi pentru vise, hrana pentru suflet

Azi a fost zi de planuri. De vacanta. De viitor. Am nevoie urgenta de relaxare si iubesc sa fac planuri de vacanta.

Sambata am vazut o emisiune tv cu si despre Balcic. Am stat cu ochii mari, gogonati pret de jumatate de ora iar in minutul 31 deja gasisem cazare la unul dintre hotelurile aflate in prima linie, in imediata apropiere a portului turistic. Arata intr-un mare fel si sincer, nu sunt snoaba sau ceva de genul, dar in Romania am epuizat demult toate posibilitatile de relaxare la mare si chiar nu am de gand sa mai vizitez din proprie initiativa litoralul romanesc. Desi in iulie o sa fie extraordinar de cald, numai am rabdare pana in septembrie sa luam vacanta. Plus ca sunt planuri si pentru escapade la munte, in tara, asta ca sa impacam si capra si varza, eu fiind capra. 😀

mistralbalcic

Si pentru a avea o zi perfecta azi am reusit sa obtin acordul pentru indeplinirea celui mai mare vis al meu. Sunt nerabdatoare peste masura, dar faptul ca anul viitor de ziua mea voi fi acolo ma face sa plang de fericire. Nu sunt superstitioasa si daca as putea as striga in gura mare si cu o portavoce, asa ca, nu-mi pasa, va spun, pentru ca nu ma pot abtine. O sa-mi sarbatoresc cei 25 de anisori  in orasul visurilor mele (pentru cine stie alte cifre, sa fiti sanatosi! Am cati ani vreau eu, da?). So … yey. ❤

Apropo de asta, acum ca le stiu pe de rost aproape, in week-end, o sa va povestesc cate ceva despre cum se obtine viza, atat cat mai este valabila chestie asta. Poate din 2016, dupa alegeri va fi scoasa sau se va mai relaxa putin sistemul, asa cum s-a intamplat si cu Canada. Pentru Canada s-a ajuns la o relativa relaxare a regimului de vize. Astfel, romanii care au detinut in ultimii 10 ani o viza canadiana sau o viza non-imigrant pentru SUA ( de genul vizei de calatorie) nu vor mai avea nevoie de viza pentru a calatori in Canada. Incepand cu anul viitor, Romania va fi inclusa de guvernul canadian in programul Electronic Travel Authorization (eTA).

Este un inceput. Nu se vor face minuni peste noapte nici in cazul SUA, dar exista sperante pentru mai bine si mai simplu.

new-york

3 gânduri despre “Aripi pentru vise, hrana pentru suflet

  1. Felicitari pentru implinirea visului tau, cred ca iti vei face amintiri pentru o viata intreaga… trebuie sa fie superb ❤ Deloc rea si vacanta la Balcik, te invidiez pentru amandoua 😀 distractie placuta in toate escapadele tale!

    Apreciază

      1. Asa este! Trebuie sa ramanem mereu optimisti si increzatori in visele si fortele noastre, si apoi poate mai are grija si cineva de sus si totul iese cum ne dorim 🙂 Pupici

        Apreciază

Lasă un răspuns

