Ala micu de respira greu … era frate’su

Imi cer scuze anticipat pentru plasticul limbaj pe care il voi avea in urmatoarele fraze. Deci: doua pupeze alearga prin padure, una mai rasarita ierarhic, aialalta servitoare. Ajung la una dusa cu pluta care este vrajitoare si ii ghiceste domnisoricii cu sange albastru viitorul in timp ce rade sinistru. Imi dau cu parerea si zic ca asta trebuie sa fie o amintire din trecutul unui personaj din film. Intreb: ce film e asta? Game of Thrones. … Mda. Ma asteptam. Hai pana se trage filmul meu sa vad si eu ce-i pe aici.

E ca in Tanar si Nelinistit, varianta chill si fara sange. Toata lumea se combina cu toata lumea si se injunghie pe la spate sau prin fata, doar ca in Tanar si Nelinistit este metaforica ideea, in timp ce dincoace mor personajele pe capete. Nu am o memorie buna a numelor si chipurilor, asa ca nu ma avantajeaza sa ma uit la filmul asta.  Nici pe el. Pentru ca din 5 in 5 minute intreb: Asta cine e? Dar asta? Dar de ce a facut aia? De ce nu-i spune X chestie lui Y? Si evident eternul raspuns: uita-te la film si o sa intelegi, menit sa ma linisteasca, mai tare ma enerveaza si nu ma mai uit deloc.

Pentru ce sa-mi bat capul sa inteleg ceva ce nu-mi trebuie? Si-asa dupa ce m-am uitat 5 minute aflu de una care se culca cu unul fara o mana si care, aflu in minutul 6 ca era defapt frate’su. Vitreg, am intrebat plina de speranta. A. Nu. Frate’su bun. Si ala de se uita la el si e mort, e ta’su. Dar ce a patit? L-a omorat ala micu. Care? Ala de se chinuie si el sa fie bagat in seama? Ala pitic. Da.

Got it. :/

lena_headey_game_of_thrones

Lasă un răspuns

