(ne)Recomandari cosmetice

Fondul de ten este esential in afisarea unui chip placut, luminos, hidratat si uniform. Nu este chiar antireclama ce spun acum, insa un soi de precautie trebuie sa existe atunci cand va achizitionati aceste produse. Nu toate sunt pentru orice tip de ten.

Mi-am cumparat saptamana trecuta un fond de ten de la Max Factor. Nu ma mai obosesc sa  ma uit la nume. Ideea este ca am acordat mult credit acestui brand. Dupa fiecare produs si incercare esuata de a-l adapta nevoilor mele am zis ca numai cumpar vreodata vreun fond de ten de la ei … si iata-ma pricopsita cu un nou fond de ten oribil. Credeam ca ma invat minte dar nu prea. Asta pentru ca uit experientele neplacute si imi amintesc de ele abia cand ma dau cu capul nu doar de pragul de sus, ci si de cel de jos si laterale. Si uite-asa am experimentat neplacerea unui ten care conform numarului este descris ca fiind dechis – un beige spre nude, dar defapt fata mea arata a Sand. Adica zici ca m-am brozat langa Tonciu si Sanzi la piscina. Horror!

O sa revin la Bourjois Healthy Mix. Nu acopera cine stie ce, dar fata mea arata natural, nu incarcata si prafuita precum amintitul de mai sus.

saveyourskin

Alt specimen aflat in acelasi oala este orice fond de ten de la Vichy. Afecteaza fix la fel aceeasi categorie de femei care au folosit neinspirat si Max Factor. Sunt foarte grase, ca textura, iar vara tenul luceste oribil de la ele. Si dupa cateva ore fata arata de parca ai fi mers prin desert o zi intreaga. Obosita, fara vlaga si cu o tentatie de a ajunge la nuanta naturala a tenului, asta pentru ca nu tine nici macar 6 ore. Plus, aceeasi poveste cu nuantele aiurea. Dimineata m-am dat cu ceva ce trebuia sa fie nude si m-am trezit dupa ce am aplicat si blush-ul ca arat a travestit. Eram alba pe gat si fat cu 3-5 tonuri mai inchisa. Adica de la nude la o fata de peruan.

Nu am gasit pana acum niciun fond de ten care sa fie wow pentru mine. Voi ce folositi, dragelor? Help!

Lasă un răspuns

