Ganduri de femeie odihnita cu mintea

– Nu ocoli aiurea chestiile de pe sosea. Nu sunt animale. Sunt smocuri de lana. Suntem intre Tulcea si Constanta. Hello! Aici sunt adunate toate oile din tara. Ce-ai draga? Nu-s ironica. Eram.

*

Am parcat-o la 1. Nu, este la subsol. Ba la 1. Apasa pe 1. Niciodata nu faci ca mine. Aaaaaa  … Nu este. Ups. Aveai dreptate, am zis in gand.

*

– Auzi, mi se pare ca roata aluia din fata se misca putin. Spate stanga. Nu crezi?

– Nu. Este iluzie optica.

–  Ba da. Cred ca este desumflata. Are pana … ceva. Ce ar putea sa aibe?

– Nu stiu. Poate are apa pe ea.

– Cum adica? (mi-a explicat, nu am inteles, am trecut peste). Si totusi … se misca.

– Poate a calcat intr-o groapa. Habar nu am.

– Aaaa. Asa da.

*

Si am tacut. Ramasese ca mine. Se misca.

Lasă un răspuns

