De ce nu este bine sa lasi o femeie sa aleaga o masina. Top obiectii.

Mercedes Benz: Ok. Nu comentez. Dar roaga-l frumos pe domnul de dinainte sa isi ia lantul de aur de pe scaun sa-mi pot aseza si eu poseta.

Peugeot 407: Imi face rau sa pronunt numele unei masini care-mi aminteste de vacanta esuata de la Paris.

Mitsubishi Pajero: Auzi draga, dar una cu un nume mai greu de scris nu ai gasit?!

VW Passat: Nu suport chestiile pasate. Eu mananc doar mancare pregatita cu blenderul.

VW Polo: Mda. Imi place dar mai misto sunt alea de la Hilfiger. Ce? A. Eu ziceam de tricouri.

VW Touareg: Ce animale sunt astea? Imi suna cunoscut numele. Ei lasa, ca nu ma aud, n-au cum sa se supere.

Skoda Superb: Poate. Dar sa nu uite A-ul la sfarsit ca la cea a mamei.

Skoda Octavia: Cine este Octavia asta?

Hyundai Santa Fe: Sunt plictisita de Santa Fe. Nu au si ei un model, gen Miami, Hawaii?

Dacia 1310: WTF? Astia-s idioti? Mai exista Dacia in 1310?

Opel Vectra: Nu. Clar nu. Vectra, vector. Inca am cosmaruri de la BAC cu vectorii.

Opel Astra: Pe bune?!

Dacia Solenza: Iar asta cu Dacia. Lasa-ma draga cu istoria.

Ford Mondeo: Suna a masina de manelisti … Imi cer scuze. S-o stapaniti sanatos.

Ford Focus: Adica o sa te focusezi mai mult pe ea decat pe mine? Nu cred!

Audi A8: Astia au ajuns la 8?! Deja?! Cei de la Apple dorm pe ei. Rusine!

Renaul Clio: Nici nu ma obosesc.

Lexus: Adica un fel de Rolex, dar mai ieftin?

Seat: Nu. Are prea putine litere. O sa spuna lumea ca nu ne-am permis una cu mai multe cuvinte.

Extra-dorinte:

Daca se poate albastrul de la BMW sa-l inlocuiasca cu un marsala. E mai la moda culoarea. Habar nu au marketing astia.

Semnul ala de la masina cu cocosul sa-l inlocuiasca cu unul cu o paunita daca o conduc eu si cu un papagal daca o conduce un barbat. Si sa o dea putin cu ruj. Sa nu fie foarte palida dar nici prea evidenta.

In loc de patru inele se pot pune 6? Doua sa fie de rezerva.

La asta nu o sa am obiectii vreodata ❤

Evoque

Lasă un răspuns

