Daca nu ai un motiv sa oferi o floare, ia un buchet. Vei gasi motivul dupa.

De trei ani, de ziua mea, primesc flori. La birou. Partea interesanta este ca abia dupa cateva zile aflu de la cine. Si asta pentru ca mi le aduce un curier. Prima data imi amintesc ca am fost socata. Afara ploua ingrozitor, amorteala de toamna si multa liniste in jur cand, un tip, zambind, cu un buchet urias de trandafiri rosii in brate, intra si intreaba de mine. Nume prenume. Eu sunt! Va dati seama ca prima data am vazut buchetul si apoi pe el, dar logica evenimentelor asta ar fi. 😀

Cu trecerea timpului si a celor trei intamplari, am remarcat ca tipul care le-a adus a fost acelasi in fiecare an si asta m-a dus cu gandul la un singur lucru: toate cele 3 persoane au comandat din acelasi loc. Prin deductie am ajuns la concluzia ca trebuie sa fie o florarie online, mai ales ca primul buchet l-am primit la 9 dimineata si persoana care mi le trimisese nu locuia in judet. Apoi, ca era o florarie mare si cu istorie in conditiile in care livra intr-un colt uitat de lume ca Tulcea. Mai departe, precum Sherlock Holmes, am incercat sa-mi dau seama de nume. Eram curioasa.

Am scris in Google Search florarie online si au aparut fix 220.000 de rezultate. Pe prima pagina erau cam 13-14 nume si dupa ce am eliminat vreo 10 rezultate pentru ca aveau nume mult prea … siropoase pentru a atrage un barbat, am ajuns pe floria.ro. Acesta era locul. Am recunoscut instant ultimul buchet primit – unul cu niste superbi trandafiri portocalii, 11 la numar. ❤

Dragilor, nu am crezut niciodata ca un site care se ocupa cu asa ceva poate arata atat de bine si ca poti ca fix din momentul in care dai click si ajungi pe site-ul lor sa te incarci de emotie. Imaginati-va un barbat ratacit intr-o lume plina de culoare, prospetime dar in acelasi timp extrem de bine organizata si structurata. Sa fim seriosi, ei nu stau ca noi sa analizeze cate petale are floarea, daca este rosu inchis sau deschis ori lila. Le trebuie o lume in care sa se simta in largul lor. Aici este locul potrivit mai ales ca ei intotdeauna cumpara proportional cu cat de mult vor sa impresioneze. Pe voi cam cat de mult v-ar impresiona asa ceva?

Se spune ca florile au mereu un mesaj. Femeile mereu vor intelege ce vor ele iar barbatii vor fi multumiti crezand ca au daruit buchete de flori care sa le traduca sufletul si mintea.

roses

Lasă un răspuns

