Azi am aflat pretul fericirii mele

Bai, nu e scump. M-am trezit azi franta dupa 3 ore de somn. Dau sa ma machiez. Soc! Nu mai am fond de ten. Nu pot iesi netencuita din casa, nu ca as avea mare nevoie, dar … din principiu. Am mai apasat pe pompita o data, de doua ori, am mai stors unul mai vechi. Dupa ce m-am aranjat un pic m-am dus in Kendra sa-mi iau fond de ten. Aveam in minte vreo trei variante ok si una pe care nu trebuia sa o aleg sub nicio forma. Ei, fix p-aia am ales-o. Tipic mie. O sa vad maine cum o sa arate fata mea.

In fine. Vanzatoarea, gen consultantul in beauty, m-a simtit ca-s ametita si apuca sa ma intrebe daca mai doresc ceva. Eu sunt genul ala de client de se duce la farmacie sa ia un plasture si pentru ca nu are bani cash si ii e rusine sa nu se uite urat farmacista la el ca plateste 5 lei cu cardul mai cumpara si un demachiant de la Vichy care costa de 20 de ori cat plasturii. Imi zic, ce sa mai vreau eu acum? Aveti Opium, o intreb plictisita. Da. Super. Ia sa vad, adica sa miros. Mda. Eram lesinata. E wow. Cel mai nou, ca originalul este oribil. Dar, parca totusi as vrea altceva … Signorina aveti? Da. Mmmm … Altceva … Ange ou demon ….Nu. Petite robe noir? Aaa … Nu avem.  Aha … Long story short: Dupa ce am foit-o p-aia 15 minute m-am intors la Opium.

Cand am iesit din magazin ma simteam cel putin Afrodita. Am lasat acolo niste banuti, cam valoarea cumparaturilor in Kaufland pe o luna la o familie normala. Dar nimic nu se compara cu sentimentul ALA. Merita toti banii. Mai experimentasem senzatia asta sambata cand m-am vopsit. Apropo de asta, sunt indragostita de noua mea culoare si de ombre-ul recent, dar despre narcisismul meu cu alta ocazie. IMG_20150421_205645

Nu m-a tinut mult starea, evident, pentru ca eu am permanent nevoie de ceva nou. Adrenalina, portofel gol, card pe 0, d-astea. Daca ar fi sa calculez cat a durat euforia aia de am ras ca proasta si am vorbit aiurea neintrebata as zice o ora. O ora de fericire la mine = o luna cu mancare in frigider la altii. Fericirea este scumpa. Si miroase frumos. A primavara. Dar merita toti banii. Ala care a spus ca banii nu aduc fericirea era unul foarte ipocrit. Sau sarac. Nu o aduc. Helooo! Doar o cumpara. Si uneori are o fundita rosie atat de imbietoare incat ai face orice sa intri in posesia ei.

Lasă un răspuns

