Breaking news: Dumnezeu nu apare la stiri

Iepurasul sa-ti aduca, sa-ti faca, sa-ti dea …  bla bla bla. Sa fie sanatos. Hristos a inviat. Imi pasa?! Sa fie sanatos si el. Eu nici nu credeam ca s-a nascut vreodata. Nici el, nici taica-su. Ce sa raspund?!

Cel mai aiurea o sa-mi fie la birou cand toti credinciosii o sa salute pana o sa mi se scarbeasca cu traditionala urare. De regula raspund cu buna ziua. Daca mi se face observatie ca se raspunde altfel, zambesc fortat si schimb subiectul.

Bai, Dumnezeu nu exista. Este doar un pretext sa aveti mintile spalate. Este un sef aievea pentru preotii care cred ca au chemare (sa ce?!) si un nene bun si iertator pentru tancii care sunt tinuti cuminti pe scaunel de profi/profe care nu au nicio treaba cu credinta si a fi educator de suflete e doar un job prost platit.

Daca exista, aparea la stiri. Oamenii importanti apar acolo. Fac minuni sau dau peste cap vieti sau societati intregi. Ar fi fost tipul ala care era filmat din spate, in intuneric in timp ce spunea: „Bai, eu l-am lasat pe  schizofrenicul ala sa deturneze avionul, eu Ie-am permis dementilor aia din Africa sa omoare sute de studenti ori sa arunce in aer muzee ori moschei sau ambasade.

Ju suis Dumnezeu si fac ce am eu chef, bai furnici neputincioase. Numai visati la teoria conspiratiei, la masoni si iluminati pentru ca habar n-aveti ce vi se intampla. Eu sunt Gepeto si voi sunteti miliardele mele de Pinocchio. Unii mai reusiti, cu altii am dat-o rau de tot in bara. Dar nu-i nimic. N-o sa fie ca in poveste. Voi n-o sa prindeti viata niciodata, voi doar existati, nu traiti si nu o sa aveti deci creier suficient sa va razvratiti”.

Dar nu este. Nu face nici macar asta. Voi ce ati crede mai degraba: ca din nimic s-au facut toate sau ca din ceva au evoluat mai multe?

images

 

Lasă un răspuns

