Vara se pregateste sa vina. Garderoba ta este pregatita?

Rochite colorate, galbene, mov, verzi, cu flori, din matase, denim, bumbac, stramte, largi, babydoll, scurte, lungi, hippie, clasice, elegante, sport, cu dungi, albe, negre, cambrate sau asimetrice. Trebuie sa ai din fiecare cel putin una. O rochie iti va oferi intr-o zi de vara torida comoditatea de care ai nevoie pentru a trece relaxata peste o zi lunga.

Care sunt avantajele unei rochite?

Pe mine efectiv ma oripileaza gandul sa cuplez chestii. Am bluza X … oare ce fusta / pantalon sa-i potrivesc. Gandul asta este teroarea diminetilor in care nu ma pot hotara seara ce port a doua zi la birou.

Rochita este la indemana in orice situatie. Indiferent de jobul pe care il ai, rochita va fi intotdeauna modalitatea perfecta de a-ti exprima feminitatea si de a atrage atentia.

Eu nu obisnuiesc sa port rochii

Nu se poate asa ceva. Nu concep sa existe femeie care sa nu aiba rochii in dressing. Rochia = feminitate. Indiferent de stilul adoptat exista rochite pe toate stilurile, dimensiunile si personalitatile.

Eu am descoperit recent la curatenia de primavara peste 50 de rochite. Efectiv abia astept sa incep sa le port. Le iubesc in egala masura pentru ca fiecare  imi ofera o stare aparte.

Poarta rochii care sa-ti puna in valoare calitatile

Daca esti foarte slaba evita rochiile peste genunchi si foarte mulate. Rochitele lejere, usor deasupra genunchilor sunt alegerea potrivita.

Celor putin mai plinute le recomand rochite uni, cu cat mai putine culori sau jocuri geometrice pentru ca acestea dau senzatia de volum.

miniprix

As putea sa va vorbesc despre rochite ore in sir, dar ma simt vinovata ca v-am pacalit cu ceva. V-am spus ca nu-mi place sa fac combinatii de bluzite si fuste sau pantaloni. Sunt femeie! Logic ca imi place orice se numeste haina.

Bluze, pantaloni scurti, lungi, office, fustite scurte, clos, din tull, de printesa, din denim, matase sau in, imi place sa le vad, sa le am, sa le port. Stiti foarte bine ca haina il face pe om. Mai rar invers. Hainele potrivite au puterea a zeci de spiridusi care iti sufla praf magic peste tot corpul si te transforma din Cenusareasa in printesa.

Unora le e pofta de o ciocolata cu multa crema, altora de o prajitura pufoasa, mie cel mai des mi-e pofta sa-mi cumpar lucruri. Ieri, de exemplu, dupa ce am fost la salon sa ma vopsesc ma simteam super frumoasa si aranjata dar simteam ca lipseste ceva. Am avut pofta de o rochita noua si am intrat pe site-ul celor de la Miniprix sa caut ceva wow. Evident ca am gasit si pentru ca tot aici am gasit week-end-ul asta reducere la incaltaminte cu 20%, mi-am luat si niste balerini care par supercomozi. Profitati si voi, mai ales ca ei au permanent oferte atractive. 🙂

Sursa foto: miniprix.ro

Lasă un răspuns

