Dulce-i vinul, dar mai este si sec, demi-sec sau demi-dulce

Sunt fan Friends si am spus-o de sute de ori. Cand l-am terminat prima data am cautat pe net toate serialele in care apareau actorii principali din film. Asa am ajuns la Cougar Town in care personaj principal este Courtney Cox – Monica din Friends, pentru cine a vazut.

Serialul este unul despre femei peste 45 de ani dar cu probleme de adolescente. Este pentru toate varstele. M-am uitat o vreme la el dar m-a plictisit. Am ramas cu un singur gand legat de filmul asta: cat vin pot bea astia intr-un episod? Zilnic, indiferent de ocazie, se adunau in jurul unei sticle de vin uriase si beau din niste pahare gigantice vin. Rosu in principal.

Reclama – sufletul comertului

Nu am remarcat daca aveau vreun logo la final de episod care facea trimitere la vreo marca renumita, dar pot sa spun ca, influentabila cum sunt in materie de chestii vazute la tv, mi s-a parut cool sa incerc si eu.

Si ca sa fie interesant de la inceput pana la sfarsit, mi-am comandat vin on-line. Ei, cat de tare e asta? Pai daca in ianuarie mi-am luat detergent on-line, de ce nu vin rosu in februarie?

In general am toane cu mancarea. Azi imi place ceva, apoi numai mananc acel ceva cu lunile. Odata cu vinul rosu comandat, am descoperit insa o combinatie delicioasa. Defapt doua.

Vin rosu – dulce / demidulce – cu carnati uscati + nuci si vin & branza brie+nuci.

Nu aveti idee cat de bun poate fi! Pentru a pastra savoarea si entuziasmul combinatiilor gasite, le incerc cam o data, maxim doua pe saptamana. Nu vreau sa transform un amalgam perfect de gusturi si mirosuri intr-o mancare banala.

Tu ce stii despre vin?

Eu stiam ca da dureri de cap. Ca nu conteaza de unde il iei. Vinul e vin. Rosu sau alb. Dulce sau sec. Adica nu stiam nimic sau stiam gresit.

Capul te poate durea daca exagerezi. Vinul nu e bere, fratilor, sa il beti in cantitati industriale. Vinul se bea cu masura, nu pentru ca asa e vorba, ci pentru ca vorbim de un alt nivel. Vorbim de munca, rabdare, calitate si pedigree. Am folosit usor ciudat termenul de pedigree in contextul asta dar cred ca stiti la ce ma refer.

Eu cand ma gandesc la vin ma gandesc ca la o bautura care aduna oamenii in jurul mesei, semineului sau pe o terasa a unui duplex. Ma gandesc la savoare, la cumpatare, arome fine si rafinament.

Doi. Vinul nu este din struguri. Strugurii din vie. Si via intr-un camp, aievea. Vinul are nationalitate, are istorie, are poveste. Puteti descoperi povesti captivante din istoria vinului.

Ultima data am cumparat de aici un vin pentru o aniversare la care am fost. Stiam ca amicul nostru este fan vinuri si i-am cumparat unul chilebestfoarte extravagant, ne-am gandit noi la momentul ala, pentru ca era produs in Chile. Cand l-am gustat, pe langa faptul ca sunt innebunita dupa tara asta atat de colorata si fascinanta, m-am indragostit si de vin. Exact pe gustul meu.

Pentru cunoscatori pe marvin-wineshop gasiti tot ce visati in materie de vinuri. Le aveti frumos sortate in functie de tara, producator, regiune, volum, culoare, soi strugure, continut zaharuri, an, accesorii si pret.

Pentru necunoscatori aveti ce si de unde invata. Vinul este arta.

Lasă un răspuns

