Afla noutati in materie de tehnologie din 2015

Lumea tehnologiei se misca cu o viteza uluitoare si noutatile si lansarile pana nu demult anuale in materie de gadgeturi, electronice si electrocasnice sunt aproape lunare. Ne dorim sa fim in pas cu tehnologia, sa vada prietenii ca am ocupat jumatate de living cu un supertv dar sa nu stim ce ne poate oferi acel televizor.

Tu stii ce stie sa faca televizorul tau?

Pe vremea televizoarelor cu tub, tot ce puteai raspunde cand erai intrebat: Ce televizor ai? era marca. Acum daca mai ai unul din asta in casa mai poti spune si ca platesti factura dubla la curent sau ca dupa ce nu-l misti o luna peretele din spatele lui se innegreste.

Acum insa tehnologia te incita la cunoastere, la informare. Afli din media ca exista un tv de 79 inch, tu ai de 50 si il vrei pentru ca altfel vezi un meci din Liga I sau reality-show-ul preferat cand ai asa o diagonala.

Sau cum ar fi sa vezi in cel mai mic detaliu lectiile de make-up de pe E! sau Fashion TV la o rezolutie de 3840X2160 pe un 3D?

Si lucrurile nu se opresc aici. Poti sa-ti alegi cat vrei sa consume tv-ul tau, cat de greu sa fie sau daca sa fie cu touchscreen sau nu. Te poti alege la achizitia unui Smart TV cu o telecomanda Smart Touch sau cu o pereche ori doua de ochelari 3D. Poti juca jocurile preferate pe o superdiagonala sau poti comunica pe Skype ori naviga pe internet sau asculta melodiile preferate la cele mai noi tehnologii de sunet.

Cum aleg un TV nou?

Pai vezi ce-ti lipseste. Doar tu stii cat de performant vrei sa fie, cat de mult vrei sa investesti in el. Eu recomand TV-urile de tip LED TV – Light Emitting Diode – adica dioda care emite lumina. Pe langa faptul ca sunt superioare ca si inovatie celor de tip LCD, televizoarele de tip LED au un consum mai mic de energie si un contrast mai bun al imaginii.

Personal, sunt fan Philips. Am un smart tv de la ei cat un sfert de sufragerie. In prima faza mi-a venit sa-l pun la loc in cutie si sa-l trimit de unde l-am luat pentru ca mi se parea wow. Stiti expresia aia: „te uiti ca pisica in calendar”? Ei bine, asa am fost eu. Dar m-am razgandit si mi-am zis: bai, scrie in romana? Scrie! Bun. Atunci trebuie sa inteleg toate butoanele, toate functiile si mai mult decat atat sa le si folosesc si sa-l exploatez la maxim cu tot ce stie sa faca. Am descoperit ca nu gateste si nu calca. Am fost usor dezamagita, dar faptul ca toti prietenii nostri il admira cand vin in vizita imi mai potoleste off-urile.

Eu nu am timp sa alerg prin magazine sa cumpar electronice si electrocasnice, mai ales ca sunt cel mai enervant tip de client. Nehotarat si sucit, care nu stie ce vrea dar nici nu pune intrebari sa ajute consultantul. Asa ca am intrat aici si mi-am ales dupa vreo 3 ore un TV pe placul meu si cred eu, am facut-o responsabil. Mi-a luat 3 ore pentru ca m-am gandit 2 ore jumatate la culoare. Sa fie gri, negru, argintiu, alb. Femeie, ce vreti? L-am luat negru intr-un final iar pentru ca o reclama foarte inspirata imi facea cu ochiul, am mai dat un click si am dat peste cel mai frumos telefon ever: Samsung Galaxy Edge. Fata din reclama de pe stradait.ro pare destul de convingatoare. Eu zic ca o sa-i ia iubitul unul blue sau gold. Ii tin pumnii. Poate vine si la mine iepurasul a doua oara daca sunt asa altruista. Daca vine vreau varianta Gold. Sa se noteze.

samsung

Lasă un răspuns

