O zi istorica

De obicei aleg greu. Si ma razgandesc. Si iar ma hotarasc. Uneori nici eu nu ma suport. Asta pentru ca niciodata nu am luat o decizie importanta. Sau nu am considerat-o eu indeajuns de impovaratoare pentru sufletul meu. Stiti, genul ala de decizie care sa te faca sa-ti tremure carnea pe tine cand spui in minte: Da! O sa fac asta!

Si te framanti zile in sir si la un moment dat, cand ai curajul sa spui cu voce tare: asta vreau sa fac, izbucnesti in lacrimi. Simti ca este atat de important si plin de intensitate tot ce vrei sa faci incat ai senzatia ca ai strans in tine curajul a sute de spartani si nimic nu-ti poate sta in cale.

Azi am luat o decizie care m-a facut sa plang. De fericire. O fericire ciudata. Am simtit cum sufletul imi este golit de o povara imensa si am simtit odata cu sunetele care mi-au insotit hotararea ca am luat cea mai curajoasa decizie din viata mea. Ar fi prima. Restul au fost doar alegeri. Alegi sa iti cumperi o rochie sau nu, sa mananci paste sau desert, sa fie rosie sau neagra.

Glitter

Decizia este atunci cand pui atat suflet incat ramai fara suflet.

Lasă un răspuns

