Shopping online sau teleshopping?

Ma dau peste cap dupa reclamele televizate de tip teleshopping. Efectiv stau cu gura cascata sa vad cum gateste Bahmu fara sa miroasa a mancare, cum slabeste una 30 de kilograme intr-o luna doar purtand niste colanti miraculosi. Adica, voi daca ati fi in locul meu, o femeie careia nu-i place sa miroasa a tocanita, ca in melodia cu Ana, nu ati vrea o tigaie magica? Sau macar niste pantaloni de lenes care sa va fiarba organele interne pana dati jos toata grasimea?

Voi va luati produse prin teleshop?

De ce sa fiu carcotasa? Recunosc, am sunat si eu la ei. M-am lasat fascinata. Dar ce sa vezi? Tigaia lipeste cam tot ce pun in ea, miros a mancare, evident, pantalonii sunt insuportabili, simti ca sunt facuti sa te ucida in chinuri si inca o chestie de topit celulita si masat talpile s-a stricat dupa vreo 3 utilizari – i-au sarit bilutele de masat. 😐

Ma uit in continuare la reclame pentru ca promit lucruri frumoase si e relaxant sa vezi oameni fericiti carora li se intampla chestii frumoase datorita unor obiecte magice, dar cam atat.

Fiti curiosi, nu stiti de unde puteti afla lucruri noi

In week-end am fost invitata la Constanta la deschiderea unui bistró pentru un review. Ceva cochet, intim si extrem de primitor. Mi s-a permis sa cotrobai prin toate cotloanele, sa observ chestii, sa le analizez indeaproape.

Am fost fascinata de agitatia dar si de satisfactia finala a organizarii unui astfel de eveniment dar nu doar asta a fost treaba mea.

Recunosc am petrecut mult timp acolo insa cel mai mult mi-a placut partea de bucatarie. Si nu ma refer la sensul figurat. Ma refer strict la bucatar si felul magic in care fructele exotice deveneau salate apetisante sau cum branza tofu devenea irezistibila, taiata perfect, intr-o salata greceasca. Sigur ca l-am intrebat cum, pentru ca mie tot timpul imi ies toate de parca mi-ar tremura mana cand le tai. A zambit si mi-a zis ca este normal sa ne tremure uneori mana dar cu produsele potrivite nu se observa efectele. Mi-a aratat ca are o multime de ustensile si echipamente de bucatarie de care habar nu aveam ca exista: masini de mentinut la cald, aparat pentru hot-dog, waffe, clatite, cutite de toate dimensiunile cu zeci de forme de lame si multe altele carora nu am reusit sa le retin numele. Foarte simpatic mi s-a parut un raft metalic pentru depozitat fructe si parca felul in care stateau cumintele si colorate acolo ma trimitea cu gandul la un cocktail racoritor si aromat.

Stiati de cate lucruri are nevoie o afacere noua?

Andrei, seful lui, mi-a spus ca le-a luat pe toate de la un showroom din apropiere si mai mult decat atat, fiind al doilea sau business a dorit sa foloseasca varianta de plata in 12 rate a sumei necesare utilarii bucatariei pentru a-si echilibra putin cheltuielile de inceput ale noii afaceri.

Inceputurile sunt grele intotdeauna, dar satisfactia reusitei si speranta unui efort incununat de succes indeamna la noi si noi provocari.

Concluzia la care am ajuns a fost ca alaturi de partenerii potriviti indiferent ca vorbim de angajati sau firma care te ajuta cu amenajarea spatiului in care iti desfasori activitatea lucrurile ajung cu certitudine pe drumul cel bun. Si mai mult decat atat, produsele credibile sunt cele a caror calitate vorbeste de la sine fara a avea nevoie de vedete care sa le faca reclama televizata.

Maxigel este partenerul de incredere al lui Andrei, iar Sorin, bucatarul cu maini fermecate. Ai tai care sunt?

maxigel

Lasă un răspuns

